جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 اسفند 1401     
اجرای طرح ساماندهی بساط‌گستران و رفع سد معبر در محدوده بازار تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۲ از آغاز ثبت‌نام متقاضیان برای فروش ویژه شب عید در روزبازارهای این منطقه به منظور ساماندهی دست‌فروشان و بساط‌گستران محور ۱۵ خرداد خبر داد.

 امیر یزدی دراین‌باره گفت: با توجه به نزدیکی پایان سال و افزایش تردد شهروندان در بازار بزرگ تهران، موضوع سد معبر دست‌فروشان و بساط‌گستران از معابر این محدوده که هر ساله در این ایام، سبب به‌هم‌زدن نظم بازار و اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شود، به‌طور ویژه مورد توجه مدیریت شهری منطقه ۱۲ قرار می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۱۲ از مردادماه سال جاری، طرح ساماندهی بساط‌گستران در محور ۱۵ خرداد را آغاز کرده است، افزود: هم‌اکنون در ماه پایانی سال، اجرای این طرح وارد فاز جدی‌تر شده تا به نیاز شهروندان و کسبه بازار در مورد روان‌سازی تردد و ایجاد آرامش و نظم در انجام فعالیت‌های اقتصادی پاسخ دهد.
 
به گفته یزدی به همین منظور این منطقه با بهره‌گیری از عوامل اجرایی و نیروهای شرکت شهربان و معبربان طرح انضباط شهری را در محور پانزده خرداد را به اجرا در می‌آورد که طی آن به دنبال نصب بنرهای اطلاع‌رسانیِ هشدار برای رفع سد معبر، ۶۰ نفر نیروی معبربان و تعدادی نیرو از شرکت شهربان در محل مستقر شده‌اند و با پایش مستمر مسیرها از ایجاد هرگونه سد معبر در آنها جلوگیری می‌کنند.
 
وی از راه‌اندازی روزبازارهایی برای متقاضیان و افراد واجدالشرایط فروشندگی در این بازارها خبر داد و گفت: برای ثبت‌نام این افراد، کانکسی در محل سبزه‌میدان استقرار یافته که آنها پس از ثبت‌نام به محل روزبازارها هدایت می‌شوند.
 
به گفته یزدی، این روزبازارها در بوستان شهر و حوالی میدان خراسان با مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران واقع شده‌اند؛ همچنین یک بازار بهاره در میدان امام حسین (ع) با مشارکت سازمان مدیریت میادین میوه‌وتره‌بار ایجاد شده که به فروش میوه و تره‌بار و دیگر مایحتاج شهروندان اختصاص خواهد داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: