جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 اسفند 1401     
شهردار تهران عنوان کرد
بازگشت ۴۲ مجموعه ورزشی تعطیل پایتخت به چرخه خدمات رسانی

 به گزارش تهرانی نیوز، شهردار تهران با بیان اینکه ۴۲ مجموعه تعطیل شده ورزشی پایتخت به چرخه خدمات رسانی بازگشتند، گفت: سرانه ورزش در تهران نسبت به ابتدای انقلاب تغییر کرده؛ اما با نرم‌های موجود فاصله دارد و تلاش می‌کنیم که این میانگین را کاهش دهیم.

علیرضا زاکانی روز گذشته در مراسم افتتاحیه بهره برداری از هفت پروژه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مناطق مختلف، گفت: یکی از ویژگی‌های مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران این است که علاوه بر توجه به بعد سلامت و ورزش همگانی و عمومی در حوزه‌های قهرمانی و مدال آوری نیز تلاش می‌کند.
 
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری امروز در شهر تهران ۳۸۴ مجموعه ورزشی، ۶۱ استخر و ۵۲ سالن ورزشی دارد که در خدمت مردم است، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری این است که از طریق سازمان ورزش و ظرفیت‌هایی که در مناطق وجود دارد در خدمت شهروندان باشد. به گونه‌ای که مجموعه ورزشی که امروز افتتاح شد سه سازه برای اسکواش دارد.
 
شهردار تهران با اشاره به ویژگی‌های شهید مهرآئین که این مجموعه ورزشی به نام وی نامگذاری شده، افزود: با توجه به ویژگی مرحوم مهر آئین به عنوان یک برگزیده ورزش‌های رزمی این موضوع ما را بر آن می‌دارد که سالنی هم در مورد ورزش‌های رزمی افتتاح کنیم.
 
وی با بیان اینکه سرانه ورزش در تهران نسبت به ابتدای انقلاب تغییر کرده اما با نرم‌های موجود فاصله دارد، گفت: تلاش می‌کنیم که این میانگین را کاهش دهیم.
 
زاکانی با بیان اینکه ۴۲ مجموعه تعطیل شده از قبل هم بازسازی شده که به چرخه خدمت رسانی بر می‌گردد، تصریح کرد: در حوزه بازی‌های رایانه‌ای نیز اقدام بزرگی انجام شده به گونه‌ای که جشنواره‌ای با حضور ۶۰۰۰ نفر برگزار کردیم.
 
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ شفاف به کسانی بود که چشم طمع به این مرز و بوم و انقلاب ایران دوخته بودند.
 
محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی شهرداری نیز با بیان اینکه در دوره مدیریت شهری جدید همت کردیم که مجموعه‌هایی که مورد غفلت قرار گرفته و تعطیل شده بودند بازگشایی شوند که در این راستا حدود ۴۰ مجموعه به چرخه بازگشته و در خدمت مردم قرار گرفتند و برای اولین بار نیز جشنواره آرمان به صورت مشترک بین شهرداری و وزارت ورزش برگزار شد.
 
محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به مبحث جهاد تبیین، اظهار کرد: زندگی محمد مهر آیین که مجموعه ورزشی که در آن حضور داریم به نام ایشان نامگذاری شده، گوشه‌ای از زحمات شهیدان و افرادی است که برای پیروزی انقلاب مبارزه کردند و شکنجه‌هایی که در دوران ستمشاهی دیدند، ذره‌ای از عزم آنها برای مبارزه و تلاش جهت پیروزی انقلاب کم نکرد و این مبارزه بعد از پیروزی انقلاب ادامه پیدا کرد و تا آخرین لحظه عمر پایبندی به انقلاب و دفاع از آرمان‌ها توسط محمد مهر آیین ادامه داشت.
 
وی افزود: وظیفه داریم این موارد را بررسی کنیم تا بدانیم انقلاب چگونه به دست ما رسید و ما نیز گوشه ای از این خدمات را انجام دهیم، در تمام طول زندگی مهرآیین، وفاداری به نظام و رهبری و مبارزه با منافقین ادامه داشت و نامگذاری این مجوعه برای زنده نگهداشتن یاد چنین عزیزانی است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: