جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 اسفند 1401     
پزشکی قانونی راز مرگ زن مهمان را فاش کرد

 جام‌جم: اوایل هفته گذشته زن جوانی با حضور نزد محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران از مادر و دختری به اتهام قتل مادرش و سرقت کارت بانکی و سند میلیاردی خانه شکایت کرد.

 او در تشریح شکایتش گفت‌: پسر یکی از اقوام مادرم به اتهام کلاهبرداری در زندان بود. مادرش چند مرتبه از مادرم خواست سند خانه‌اش را به‌عنوان وثیقه برای آزادی پسرش بگذارد که مادرم قبول نکرد.
 
 مادر مرد زندانی و دخترش چهارم شهریور امسال مادرم را به خانه‌شان بردند تا شاید راضی به گذاشتن وثیقه شود اما آن شب به من زنگ زدند که مادرم در بیمارستان است. آنجا رفتم که فهمیدم فوت کرده است. پرونده‌ای در این رابطه در جریان بود که فهمیدم سند میلیاردی مادرم و کارت بانکی‌اش ناپدید شده است.
 
  با گذشت شش ماه از این ماجرا پزشکی قانونی اعلام کرد مرگ او طبیعی نبوده و بر اثر مسمومیت با قرص برنج بوده است. حالا از مادر و دختر فامیل به اتهام قتل مادرم و سرقت اموالش شکایت دارم. همچنین دو روز پیش مادر و دختر که در مظان اتهام بودند احضار شدند.
 
 زن میانسال در اظهاراتش گفت: آن شب زن مهمان با ما چای، شیرینی و میوه خورد و بعد همراهش رفتیم تا به خانه‌اش برود. در میانه راه حالش بد شد در پارک نزدیک خانه‌‌اش نشستیم تا بهتر شود که تعادلش را از دست داد و به زمین افتاد.
 
 اورژانس آمد و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد. از کارت  بانکی و سند میلیاردی خانه‌اش بی‌اطلاع هستیم. دختر این زن نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کرد. تحقیقات این پرونده در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: