جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 اسفند 1401     
افتتاح حساب وکالتی برای شرکت در قرعه کشی موجب حذف تقاضای کاذب و واسطه گری از بازار خودرو است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت:افتتاح حساب وکالتی برای شرکت در قرعه کشی موجب حذف تقاضای کاذب و واسطه گری از بازار خودرو شده و خودرو را در اختیار مصرف کننده واقعی قرار خواهد داد.

حسین محمد صالحی دارانی در خصوص شرط جدید شرکت در قرعه کشی خودرو مبنی بر افتتاح حساب وکالتی و واریز پول عنوان کرد: بسیاری از متقاضیانی که در قرعه کشی خودرو ثبت نام می کنند نیاز واقعی به خودرو ندارند و این تقاضای کاذب موجب ایجاد التهاب در بازار خودرو شده و فضای واسطه گری را تشدید کرده است. لذا اعمال برخی محدودیت ها از جمله افتتاح حساب وکالتی موجب حذف تقاضای کاذب و واسطه گری از بازار خودرو شده و خودرو را در اختیار مصرف کننده واقعی قرار خواهد داد.
 
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعمال محدودیت در قرعه کشی ها به همراه عرضه خودرو در بورس کالا می تواند به تعادل قیمت ها و ثبات در بازار خودرو کمک کند.
 
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامیدر پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فروش همه خودروها در بورس فروش های پنهانی و خارج از شبکه حذف شده و ثبات بهتری را در بازار خودرو شاهد باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: