مایکروسافت در پی مختل شدن دسترسی، ارسال و جست و جوی ایمیل در اوت لوک، سرگرم بررسی مشکلات سرویس ایمیل خود است.
به گزارش ایسنا، وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد بیش از ۲۰۰۰ کاربر، مشکلات دسترسی به سرویس ایمیل اوت لوک (Outlook) مایکروسافت را ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه روز سه شنبه به وقت کرانه شرقی آمریکا گزارش کردند. سایت داون دتکتور با جمع آوری گزارش از منابع مختلف شامل گزارشهای خطا که توسط کاربران ارسال شده است، قطعی سایتها و سرویسها را رصد میکند.
بررسی این شرکت مونیتورینگ وب نشان داد گزارشهای اختلال در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه به وقت کرانه شرقی، به ۳۵۱ مورد کاهش پیدا کرد.
مایکروسافت در صفحه "وضعیت" خود اعلام کرد: کاربران در منطقه آمریکای شمالی که تلاش میکردند به outlook.com دسترسی پیدا کنند، احتمالا با مشکل ارسال، دریافت یا جستوجوی ایمیل روبرو شدهاند. قابلیتهای بیشتر مانند تقویم که در سرویس "مایکروسافت تیمز" (Teams) وجود دارد هم احتمالا دچار اختلال شدهاند.
بر اساس گزارش رویترز، مایکروسافت در توییتی اعلام کرد یک تغییر اخیر، به این مشکل منجر شد و این شرکت در تلاش برای ریاستارت قسمتهای مختل شده زیرساخت به منظور برقراری مجدد این سرویس است.
اوایل ماه جاری، بروز یک مشکل شبکه، باعث شده بود دسترسی هزاران کاربر در سراسر جهان، به سرویسهای متعدد مایکروسافت شامل تیمز و اوتلوک مختل شود.