جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 24 آذر 1401     
تداوم احیاء و بازآفرینی رود دره فرحزاد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران گفت: احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد کارویژه این دوره شهرداری تهران است.

 علیرضا جاوید در بازدید از روند اجرایی طرح احیاء و بازآفرینی رود دره فرحزاد با اشاره به شروع طرح احیاء و بازآفرینی شهری در سال های گذشته در این محل گفت: در دوره جدید مدیریت شهری با تدابیر شهردارتهران این پروژه بصورت کار ویژه با همکاری بخش های مختلف شهرداری تهران در حال اجراست.
 
در این بازدید ضمن بررسی روند اجرایی پروژه به هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی برای تسریع در اجرای بخش های اصلی این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ تاکید شد و بی تردید هم افزایی دستگاه‌های داخل مجموعه شهرداری تهران و سایر ارگان‌های خارج از شهرداری در پیشبرد اهداف این پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار است.
 
در بخش دیگری از این بازدید محمد امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته برای ساماندهی افراد و محل‌ها در ضمن این طرح بر ضرورت سرعت بخشیدن به اجرای این طرح تاکید کرد.
 
در ادامه احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران در جهت رسیدگی به وضعیت آسیب دیده گان اجتماعی در این رود دره به یکی از مشکلات جدی مردم این محله اشاره و و بر لزوم مشارکت و همیاری و هم افزایی هرچه بیشتر سایر معاونت‌های شهرداری تهران برای احیای وضعیت زندگی در این رود دره و تبدیل این محل به یکی از بزرگترین اماکن تفریحی و توریستی و نشاط آفرین برای شهروندان تهرانی اشاره کرد.
 
 معاونین شهردار تهران ضمن بازدید ازمحل این پروژه توضیحات تکمیلی شهرداران مناطق دو و پنج در محل مذکور سایر ابعاد این پروژه را مورد بررسی و هم اندیشی قرار دادند و معضلات و مشکلات پیش رو در روند احیای این محل مورد بررسی قرار گرفت همچنین هماهنگی های لازم برای رفع موانع موجود توسط معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با سایر نهاد های مسئول در این پروژه انجام شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: