جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 آذر 1401     
رهاسازی کامل گندک دماوند از دست زمین‌خواران

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، از ساعت ۵ صبح امروز، هفتمین مرحله از عملیات رفع تصرف ۳۰ هکتار از اراضی ۱۱۰۰ هکتاری گندک دماوند آغاز و با پایان این مرحله پاکسازی کامل انجام شد.

اراضی گندک دماوند از ماه‌های اخیر مورد تصرف برخی سودجویان قرار گرفته بود. از ۱۱۰۰ هکتار پلاک اصلی ۵۳ گندک ۳۰ هکتار زمین در دست متصرفان بود که به تدریج از فروردین سال جاری تا کنون رفع تصرف شد.
 
اقدامات حفاظتی و قانونی برای رفع تصرف اراضی گندک از ابتدای سال جاری آغاز شد و هر ماهه آزادسازی بخشی از زمین‌ها صورت گرفت. خردادماه اعلام شد که ۲۴ هکتار از اراضی مذکور در منطقه‌ی زیبادشت دماوند شامل ۸۴ قطعه با هماهنگی دادستانی، دستور قضایی و همکاری شهرداری دماوند آزادسازی و چهار زمین‌خوار بزرگ دستگیر شدند.
 
بخشی از زمین‌ها هنوز در تصرف زمین‌خواران بود که طبق اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ساعت ۵ صبح امروز عملیات رفع تصرف آغاز و نهایتا زمین‌ها آزاد شده است. خلیل محبت‌خواه، رفع تصرف اخیر گندک را ۲۴ قطعه و در مجموع ۲۱ هزار متر مربع به ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان اعلام و از تلاش مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان تهران، دادستانی دماوند و همراهی نیروی  انتظامی در این زمینه تشکر کرد.
 
 این هفتمین عملیات رفع تصرف پلاک ۵۳ اصلی گندک دماوند در سال جاری بود که هم‌اکنون پاکسازی کامل این پلاک ارزشمند صورت گرفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: