جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 آذر 1401     
مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز تهران خبر داد
تملک ۲۱ باغ مناطق کم برخوردار پایتخت تا پایان سال

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران از بهره برداری۱۵۰۰ هکتار کمربند سبز تهران در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال این ۲۱ باغ که عمدتا در مناطق کم برخوردار هستند تملک خواهند شد.

علی محمد مختاری در تشریح روند تکمیل کمربند سبز شهر تهران تصریح کرد: در ادامه تکمیل کمربند سبز پیرامونی شهر تهران در ۱۱ نقطه این شهر عمدتا در مناطق حاشیه‌ای همانند مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ ، احداث ۱۵۰۰ هکتار فضای سبز در تهران نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی افزود: در حال حاضر ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر  روزانه در این پروژه مشغول به کار هستند و تا اسفندماه سال جاری این ۱۵۰۰ هکتار تکمیل خواهد شد.
 
مختاری ادامه داد: سعی شده در این پروژه از پوشش گیاهی مناسب و مقاوم به کم آبی و سازگار با شرایط اقلیمی شهر تهران استفاده شود.
 
مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران درباره تملک باغات در شهر تهران نیز گفت: تملک ۲۱ باغ در دستور کار قرار گرفته است و در حال حاضر در دست ارزیابی است. تا پایان سال این ۲۱ باغ که عمدتا در مناطق کم برخوردار هستند تملک خواهند شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: