جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 آبان 1401     
سفر سلاجقه به مصر و سخنرانی در اجلاس تغییرات اقلیمی

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، رییس مرکز اموربین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به حضور جمهوری اسلامی ایران در سطوح کارشناسی و عالیرتبه در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل، گفت: ما هر اقدامی که می توانست حضور نمایندگان بخش خصوصی در این کنفرانس را تسهیل کند، انجام داده‌ایم.

حسین موسوی فر اظهار کرد: در حال حاضر نمایندگانی از سازمان حفاظت محیط زیست و دیگر اعضای کارگروه تغییر اقلیم در سطح کارشناسی در کنفرانس کاپ ۲۷ حضور پیدا کرده‌اند.
 
وی افزود: در سطح عالی‌رتبه نیز معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست هفته آینده به مصر سفر خواهند کرد تا مواضع جمهوری اسلامی ایران را در این کنفرانس تبیین کند.
 
رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه خاطرنشان کرد: دکتر سلاجقه از از ۲۳ تا ۲۵ آبان در کنفرانس تغییرات آب و هوایی حاضر خواهد بود و علاوه بر ایراد بیانیه ملی، با وزرای کشورهای همسایه و روسای سازمان‌های بین‌المللی در حاشیه نشست دیدارهای دوجانبه‌ای برگزار می‌کند.
 
موسوی فر با اشاره به پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست برای حضور نمایندگان بخش خصوصی در کنفرانس تغییرات آب و هوایی گفت: ما هر اقدامی که می‌توانست حضور نمایندگان بخش خصوصی در کنفرانس کاپ ۲۷ را تسهیل کند، انجام داده‌ایم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: