جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 آبان 1401     
سودجویی برخی از شرایط آشوب ضد انقلاب برای ساخت و ساز غیر قانونی

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نایب رئیس شورای شهر تهران از اقدامات شهرداری منطقه ۱۹ برای رفع ساخت و سازهای غیر قانونی تشکر کرد و از شهرداران مابقی مناطق خواست که هر چه سریعتر آنها نیز نسبت به رفع تصرف ساخت و سازهای غیر قانونی اقدام کنند.

رویز سروری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات منطقه ۱۹ برای رفع ساخت و سازهای غیر مجاز، گفت: برخی از سودجویان با سوء استفاده از فضایی که اغتشاشگران ایجاد کردند ساخت و سازهای غیر قانونی و ناپایداری را در برخی مناطق ایجاد کردند که با تلاش شبانه روزی در منطقه ۱۹ رفع شد.
 
وی با بیان اینکه در شرایط سخت آشوب و بلوای ضد انقلاب با کمک دادستانی ناحیه ۳۷، پلیس فاتب و امنیت و ... ۷۵ هکتار از اراضی آزاد شد، گفت: شهرداری منطقه ۱۹ با استفاده از ۱۵۰ نیروی انتظامی، ۱۰۰ نفر از عوامل شهرداری منطقه و ۴۰۰ نفر از عوامل شهربان توانست ۱۵ سوله، ۲۰ مغازه و ... که حدفاصل خلازیر تا آزادگان ایجاد شده بود را رفع تصرف کند و ضمن تشکر از شهردار منطقه ۱۹ اعلام می‌کنم که مابقی مناطق نیز می‌بایست بابت رفع این ساخت و سازهای غیر قانونی اقدام کرده و شورا نسبت به کوتاهی شهرداران اقدام خواهد کرد.
 
وی با اشاره به افتتاح روز گذشته شنبه امید و افتخار گفت: شهرداری ۱۲ نقطه سیلاب خیز تهران را شناسایی کرده که باید هر چه سریعتر رفع خطر شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: