جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 آبان 1401     
برگزاری همایش اقتصادی ایران و قزاقستان

همایش اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان با حضور نمایندگان بیش از ۱۵ شرکت توانمند ایرانی در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی، مقامات و شرکت‌های مهم متناظر قزاقستانی در محل "مرکز مالی بین‌المللی آستانه" برگزار شد.
 
به گزارش ایسنا، در این مراسم که با سخنرانی مجید صابر سفیر کشورمان آغاز شد، روسای کاز اینوست، مرکز مالی بین المللی آستانه، کازترید، مدیرعامل بنیاد بایتیریک، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری خارجی قزاقستان سخنرانی کرده و به تشریح وضعیت پروژه های اولویت دار، مناقصه ها، سرمایه‌گذاری و بیان ویژگی ها و توانمندی‌های شرکت‌های قزاقستانی در حوزه‌های مختلف پرداختند.
 
محمد امیرزاده نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در سخنرانی خود به پتانسیل دو کشور ایران و قزاقستان در حوزه‌های اقتصادی و فنی و مهندسی اشاره کرد.
 
پس از پایان نشست عمومی، جلسات دوجانبه بین نمایندگان شرکت‌های خصوصی ایرانی و قزاق برگزار شد.
 
نمایندگان شرکتهای ایرانی فعال در حوزه های ساختمان سازی، راه سازی، انرژی، نیروگاه، مدیریت منابع آب، زه کشی و کانال کشی، آب و فاضلاب، بندری و ... در این همایش حضور داشتند.
 
هیات ایرانی علاوه بر شرکت در این همایش و مذاکرات بعد از آن، به صورت جداگانه با برخی دیگر از مقامات وزارت صنعت و توسعه زیرساخت، کمیته راه، کمیته آب، کمیته ساختمان و انجمن ساختمان نیز دیدار و مذاکره کرده اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: