جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
بررسی عملکرد شهرداری باید منصفانه باشد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای شهر تهران در واکنش به مطلب منتشر شده در روزنامه آفتاب یزد و هجمه تخریبی علیه شهردار تهران گفت: روزنامه آفتاب یزد نیز باید همچون روزنامه شرق از شهرداری تهران عذرخواهی کند.

اقبال شاکری با اشاره به جزئیات نامه زیبا کلام که عملکرد مدیریت شهری و در راس آن شهردار تهران را زیر سوال برده بود، تصریح کرد: انتشار این مطلب بی‌اخلاقی واضح در کنار سیاسی‌کاری‌های جانبدارانه بوده است.

وی با اعلام اینکه همان‌طور که روزنامه شرق از شهرداری تهران عذرخواهی کرد، آقای زیباکلام نیز بی‌شک عذرخواهی خواهد کرد، افزود: وقتی واقعه‌ ای رخ نداده، نمی‌توان بر اساس دروغ و ظن و گمانه‌زنی، مطلبی را در بعد جامعه مطرح کرد چراکه منجر به بی‌اخلاقی در جامعه می‌شود.

نماینده مردم تهران در شورای چهارم با تاکید بر اینکه انجام کارها و فعالیت‌های سیاسی ایرادی ندارد، متذکر شد: فراموش نکنیم که کار سیاسی نباید با طعم بی‌اخلاقی و دروغ انجام شود و اخلاق زیر سوال برود.

شاکری همچنین در واکنش به مطلبی که امروز در راستای مطلب روزنامه شرق در روزنامه آفتاب یزد منتشر شده است، نیز گفت: آفتاب یزد نیز همچون روزنامه شرق خبط بزرگی کرده است و باید عذرخواهی کند.

این عضو کمیسیون عمران شورای شهر یادآور شد: اینکه برخی بخواهند در مواجهه با حریف‌، رفتاری از سر ناجوانمردی داشته باشند، رفتاری است که توام با اهانت خواهد بود. از همین رو معتقدم بروز چنین رفتارهایی رواج روحیه ناجوانمردی در جامعه است.

وی یادآور شد: از رسانه‌های منتقد این انتظار می‌رود وقتی قصد انتشار مطلبی را دارند، بررسی‌های دقیق و مکفی به عمل آوردند تا در مسیر شایعه پراکنی گام بر ندارند.

این عضو شورای شهر تهران از تمامی اصحاب رسانه خواست بکوشند اگر می‌خواهند نقدی نیز به عملکرد شهرداری داشته باشند، نقد منصفانه باشد، نه اینکه حریف‌شان را بر پایه و اساس دروغ و گمانه‌زنی‌ها بکوبند و تخریب کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: