جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 مهر 1401     
تایلند جایگزین فرانسه شد

 تیم ملی گلف مردان ایران که به دلیل عدم صدور روادید از حضور در جام جهانی گلف فرانسه بازماند جهت حضور در مسابقات جام سینگا به تایلند اعزام می‌شود.

به گزارش ایسنا، ‌ در شرایطی که حضور تیم‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس قطعی شد و قرار بود ۳ بازیکن تیم‌ملی گلف بزرگسالان مردان از تاریخ ۲۷ آگوست تا ۵ سپتامبر برابر با ۵ تا ۱۴ شهریورماه سال جاری در فرانسه در مسابقات جهانی شرکت کند اما به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت کشور فرانسه، تیم‌ملی گلف ایران از حضور در این مسابقات باز ماند.
 
حمید عزیزی، ‌رییس فدراسیون گلف در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در نهایت اردوی تیم ملی مردان در رده ۱۸ تا ۵۵ سال جهت اعزام به مسابقات جام سینگا در کشور تایلند از ۲۰ تا ۲۳ مهر در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب با حضور سجاد کرمپور، ابراهیم نوری و محمد شیخ‌زاده ۳ عضو تیم و حسن کریمیان به عنوان سرمربی و کاپیتان تیم برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم ملی گلف ایران ۲۴ مهر به تایلند اعزام می‌شود و مسابقات تا ۳۰ مهر ادامه دارد.
 
همچنین سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر گلف کشور در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور ۶۰ ورزشکار پسر برگزار شد و این ورزشکاران از ۱۵ استان در این رقابت‌ها شرکت کردند، ورزشکارانی که رده سنی آن‌ها بین ۱۳ تا ۱۶ سال بود.
 
نفرات برتر گروه را به ترتیب علی شاهی‌وند از لرستان به عنوان رتبه اول، عرشیا ایران منش از کرمان و محمدامین عبادی از اصفهان به عنوان رتبه دوم مشترک و یاسین بهرامی از لرستان به عنوان رتبه سوم معرفی شدند. نفرات برتر گروه ب نیز به ترتیب محمدایلیا افلاکیان از همدان به عنوان رتبه اول، باربد مهرانپور از اردبیل به عنوان رتبه دوم و امیرمحمد حسین‌پور از یزد به عنوان رتبه سوم اعلام شدند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: