جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 مهر 1401     
جامعه شناسان رفتارها را شناسایی کنند

 وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا، بیان کرد: متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی نوجوانان، تعامل و هم اندیشی داشته باشند.

 
به گزارش ایسنا، یوسف نوری روز گذشته در نشست صمیمی با فرماندهی یگان حفاظت و پرسنل نیروی فراجا در وزارت آموزش و پرورش و تهران بزرگ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش آنان، اظهار کرد: زحمت تامین نظم و امنیت برعهده فراجاست و تلاش شما بطور مستمر ادامه دارد.
 
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تجلیلی که مقام معظم رهبری در هفته گذشته از نیروی فراجا داشتند نشان حقانیت و سلامت این نیرو است و ما هم همواره از شما سپاسگزاریم که با زحمت و نگرانی های زیادی که دارید در راستای نظم و امنیت به مردم خدمت می کنید.
 
نوری با اشاره به مخاطبان نظام تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد : جمعیت گسترده دانش آموزی که از دوره‌های پیش از دبستان تا پایه دوازدهم است به همراه جمعیت معلمان شاغل و بازنشسته نشان از آن دارد که حساسیت خدمت در آموزش و پرورش بسیار بالاست.
 
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حوزه دانش آموزی متخصص رفتاری کم داریم البته مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی، متخصصان جامعه شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.
 
وی با اشاره به اینکه باید در جامعه نهاد سازی انجام شود، گفت: حلقه‌های واصل بین حاکمیت و مطالبه مردمی کمتر وجود دارد، البته تشکل های َسیاسی فعالیت می‌کنند اما نیاز است که در عرصه اجتماعی در گروه های مختلف سنی چنین نهادهایی داشته باشیم و آموزش های ویژه انجام شود.
 
نوری با اشاره به شعارپلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس، گفت: باید متخصصان آموزش و پرورش و نیروی فراجا در راستای رفتار شناسی با هم تعامل داشته باشند و در گروه های هم اندیشی و جلسات مباحثه به نتیجه مشترک چگونگی رفتار با نوجوانان دست پیدا کنند.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ‌شایان ذکر است؛ در این مراسم وزیر آموزش و پرورش با اهدای تقدیرنامه از کارکنان نیروی فراجا تجلیل و قدردانی کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: