جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 شهريور 1401     
حضور کِراش‌ترین بازیگر جهان در «بازی مرکب»

 جام جم: هوآنگ دونگ هیوک، کارگردان مجموعه جنجالی و ضد‌سرمایه‌داری «بازی مرکب» از احتمال زیاد حضور لئوناردو دی‌کاپریو در این مجموعه پربیننده خبر می‌دهد.

او گفته این بازیگر به‌شدت مجذوب مضمون ضدکاپیتالیستی و افشاگرانه بازی مرکب شده و مایل است بخشی از این رویداد باشد. هوآنگ که هنوز دی‌کاپریو را از نزدیک ملاقات نکرده، در پاسخ به پرسشی در ارتباط با بازی وی در فصل دوم این مجموعه، چنین گفت: «ما در فصل دوم هیچ‌یک از چهره‌های مشهور انگلیسی‌زبان سینما را نخواهیم داشت. زمانی که فیلمنامه را می‌نوشتم، اصلا به چنین چیزی فکر نمی‌کردم. با این حال، برای فصل سوم بازی مرکب برنامه‌های وسیع و زیادی دارم. قبل از این هم گفته بودم که می‌خواهم داستان مجموعه را از قلب کشور کره‌جنوبی به بیرون بکشم و پای بقیه کشورهای بزرگ سرمایه‌داری را به این داستان باز کنم. خلق و خوی آزمندانه سرمایه‌داری در همه جای دنیا یکسان است و اختصاص به کشور و زبان خاصی ندارد. گرچه تمام داستان فصل دو در کره اتفاق می‌افتد اما می‌توانید امیدوار باشید در فصل سوم تغییرات بزرگی در راه خواهد بود. زمانی که شنیدم لئوناردو دی‌کاپریو از طرفداران جدی و پروپاقرص مجموعه است، خیلی دوست دارم نقش مهمی در فصل سوم به او بدهم. این‌گونه می‌توانیم تماشاگران بیشتری برای درام ضدسرمایه‌داری‌مان پیدا کنیم. به‌زودی با او تماس رسمی خواهم گرفت و درباره داستان فصل سوم و احتمال حضورش در نقش یکی از شخصیت‌های محوری صحبت خواهم کرد.»
 
رسانه‌ها به نقل از دی‌کاپریو نوشته‌اند او لحن افشاگران و ضدکاپیتالیستی بازی مرکب را به‌شدت پسندیده و گفته فیلمسازان آمریکایی توان ساخت چنین درام پرتحرک و دلهره‌آور اجتماعی را ندارند. با توجه به علاقه دی‌کاپریو وکارگردان بازی مرکب، تحلیلگران هنری ابراز اطمینان می‌کنند که بازیگر در فصل سوم مجموعه بازی خواهد داشت. فیلمبرداری فصل دوم بازی مرکب سال۲۰۲۳ انجام می‌شود تا برای اوایل سال۲۰۲۴ روی آنتن برود. داستان بازی مرکب که لقب پدیده تلویزیونی چند دهه اخیر را گرفته در ارتباط با حرص و آز آدمی و سیاست‌های ارتجاعی سرمایه‌داران و دولتمردان نظام‌های سرمایه‌داری برای استثمار مردم عادی و افراد نیازمند است. در این داستان،گروهی از افراد نیازمند که بدهی‌های زیادی به نهادهای دولتی و سرمایه‌داران بخش خصوصی دارند، از سوی افرادی ناشناس دعوت به یک بازی بچگانه در محیطی سربسته و متروکه می‌شوند.برنده این بازی موفق به کسب مقدار قابل‌توجهی پول می‌شود. شرکت‌کنندگان در بازی به‌زودی متوجه این حقیقت تلخ می‌شوند که برای ادامه بقا و بازی، باید اقدام به کشتن دیگران کنند. یک بازی مرگبار بین شرکت‌کنندگان آغاز و با ادامه بازی، جیب سرمایه‌داران کلان پرتر می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: