جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 شهريور 1401     
مدیر عامل سازمان بوستان های تهران خبر داد
افتتاح بوستان ایرانیان در هفته آتی

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به بهره برداری بوستان ۱۶ هکتاری ایرانیان در منطقه ۱۹ در هفته آینده از بهره برداری ۲۳ پارک محله‌ای و منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

 علی محمد مختاری در حاشیه نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: فاز یک بوستان ایرانیان به مساحت ۱۶ هکتار در جنوب شهر تهران و محدوده منطقه ۱۹ هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی افزود: با توجه به تاکیدات شهردار تهران تلاش شده در مناطق جنوبی با افزایش سرانه فضای سبز توزیع عادلانه این سرانه را در شهر تهران محقق کنیم.
 
به گفته مختاری، در حقیقت در مدیریت جدید توسعه فضای سبز و توزیع عادلانه در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا در مناطق ۷ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۷ و ۸ و ۱۲  با توجه به این که شاهد بافت فشرده مسکونی هستیم باید توسعه فضای سبز را محقق کنیم. از سوی دیگر نگهداشت فضای سبز نیز موضوعی است که در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.
 
مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران تاکید کرد: بوستان ایرانیان به مساحت ۱۶ هکتار در فاز نخست هفته آینده به بهره برداری می رسد و فاز دوم آن نیز در دستور کار قرار دارد. همچنین حدود ۲۱ باب باغ در دست تملک است که به پارک عمومی تبدیل می شود. تا پایان سال جاری نیز ۲۳ پارک محله‌ای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در تهران نیز به بهره برداری می‌رسد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: