جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 شهريور 1401     
ماجرای تیراندازی مرموز در مهمانی عجیب

 همشهری: وقتی چند پسر جوان دور هم جمع شدند و مهمانی برپا کردند، هیچ‌کس گمان نمی‌کرد که یکی از مهمان‌ها با شلیک گلوله به قتل برسد.

بامداد جمعه چهارم شهریور ماه به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان با شلیک گلوله به قتل رسیده است. حادثه در طبقه پنجم ساختمانی در یکی از مناطق تهران رخ داده بود و  مقتول جوانی بود ۲۲ساله که با شلیک یک گلوله به سرش جانش را از دست داده بود.
 
صاحب خانه که پسری جوان بود، در توضیح این ماجرا گفت: مقتول از دوستانم بود که به همراه چند نفر دیگر از دوستانم مهمان خانه‌ام بودند. یکی از مهمان‌ها به نام فرشاد که از دوستانم بود ناگهان یک کلت کمری از جیبش بیرون آورد و درحالی‌که رفتارهای عجیبی داشت یک گلوله شلیک کرد. همه ما شوکه شده بودیم، فرشاد مشروبات الکلی مصرف کرده و حالت عادی نداشت.
 
به‌نظر می‌رسید برای خودنمایی اسلحه را با خودش به مهمانی آورده بود. گلوله‌ای که شلیک کرد به سر یکی از مهمان ها برخورد کرد و او خون آلود نقش زمین شد. فرشاد وقتی دید مقتول خون‌آلود روی زمین افتاده، از ترسش فرار کرد. ما هم وحشتزده پلیس و اورژانس را خبر کردیم.
 
در این شرایط جسد مقتول با دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت و صاحبخانه که به‌نظر می‌رسید حقایق را کتمان می‌کند، بازداشت شد. هم‌اکنون تحقیقات برای بازداشت عامل این تیراندازی مرموز در مهمانی ادامه دارد تا انگیزه اصلی او از جنایت مشخص شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: