جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1393     
بررسی امنیت مناطق حاشیه گرمخانه های پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز، واکنش به مدیریت بحران طوفان دیروز، بررسی امنیت مناطق حاشیه گرمخانه ها و درخواست تهیه سند بافت فرسوده پایتخت از موضوعاتی بود که در جلسه امروز شورا به آن پرداخته شد.

 پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در جلسه روز سه شنبه با اشاره به طوفان گذشته در تهران، گفت: این حادثه باید درس عبرتی شود تا در مقابل اینگونه حوادث آمادگی بیشتری داشته باشیم.

 وی با اشاره به پلمب گرمخانه خاوران بیان کرد: ما باید یا گرمخانه ها را از داخل شهر به بیرون منتقل کنیم یا امنیت حاشیه گرمخانه ها را افزایش دهیم.

 احمد دنیامالی نیز با اشاره به وضعیت روبه رشد منطقه 5 از لحاظ امنیت و افزایش سرانه های خدماتی تصریح کرد: یک زمان مطالبه از مدیریت شهری این بود که چرا کارتون خوابها را جمع آوری نمی کنند و حالا انتظار دارند گرمخانه ها جمع آوری شود متاسفانه ما سطل زباله در سطح شهر می خواهیم اما اگر در کنار خانه خودمان باشد قصد حذف آن را داریم.

 وی ادامه داد: شورایاران باید بدانند مدیریت شهری روی گنج ننشسته است که بتواند در هر منطقه ای یک گرمخانه ایجاد کند.

 احمد مسجدجامعی نیز با بیان اینکه باید هر چه زودتر سند بافت فرسوده تهیه و در صحن شورا مطرح شود، گفت: بر اساس قانون نیز سالیانه باید 10 درصد از بافت فرسوده کاهش پیدا کند.

 در ادامه جلسه سالاری عضو دیگر شورای شهر با اشاره به مشکلات ده مسگرآباد در منطقه 15 گفت: متاسفانه مسگرآباد نه در ده قرار می گیرد که از مزایای دولتی استفاده کند و نه جزو بافت شهری است.

 عضو دیگر شورای شهر همچنین در خصوص مشکلات نوسازی بافت فرسوده منطقه 15 گفت: شهرداری می گوید کل پروانه ساخت رایگان است اما در قالب عوارض متفرقه مبالغی را از شهروندان می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: