جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 شهريور 1401     
تکمیل ادامه بزرگراه یادگار امام تا ۲۴ ماه آینده

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از تکمیل ۲۴ ماهه ادامه بزرگراه یادگار امام به طول پنج کیلومتر در عرض چهار ماه خبر داد.

عباس شعبانی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات ادامه یادگار امام با بیان این‌که براساس طرح‌های شهری اقدامات و پروژه‌های خود را پیش می‌بریم، گفت: در بحث نگهداشت شهر تقریبا حدود ۱۱۰ میلیون مترمربع معبر داریم اما ۱۰ میلیون تن آسفالت عقب‌افتادگی در این حوزه را شاهد هستیم که که توانمان را در حوزه تولید آسفالت افزایش دادیم و احداث دو کارخانه آسفالت را در دستور کار قرار داده‌ایم که تا پایان سال یک کارخانه افتتاح خواهد شد.
 
وی با بیان این‌که ۷۵۰ پل در تهران موجود داریم که بخشی از آنها از سن میانسالی عبور کردند، اظهار کرد: نظارت بر کیفیت فعالیت‌های حوزه عمرانی در این مدت مغفول مانده و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.
 
شعبانی با اشاره به یکی از پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر اظهار کرد: ۷۸۰ کیلومتر راه اضافه بر مردم شهر تحمیل شده است که سالانه ۲۲۰ میلیون لیتر انرژی صرف می‌کند که با یک کار جهادی می‌توانیم تقاطع‌ها را تکمیل کرده و این ۷۸۰ کیلومتر را به ۵۷ کیلومتر برسانیم که امسال ۱۸ تقاطع که ۱۲۳ کیلومتر هستند افتتاح شده و مسیر را به ۸.۵ کیلومتر کاهش می‌دهند.
 
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان این‌که بزرگراه غدیر در جنوب تهران ۳۰ کیلومتر مسیر را کوتاه کرده اما با ساخت این ۱۸ تقاطع، ۱۴۴ کیلومتر مسیر کاهش می‌یابد، گفت: پروژه یادگار امام یک کریدور شمالی – جنوبی در غرب تهران است و از آنجایی که همه بزرگراه‌های غربی به پهنه فرودگاه امام و شهرک اکباتان می‌رسیدند، تنها توانستیم این بزرگراه را توسعه دهیم که شاخه غربی به دلیل کم بودن تعداد معارضین در دستور کار قرار گرفت و شاخه جنوبی به علت معارضین ریزدانه در اولویت بعدی قرار دارد.
 
وی با بیان این‌که طول مسیر پنج کیلومتر است که با اضافه کردن رمپ و لوپ این مسیر به ۱۰ کیلومتر می‌رسد ادامه داد: زمانبندی که اعلام شده ۳۶ ماه است، اما قولی که به شهردار دادیم این است که ۲۴ ماهه یادگار امام را تکمیل کنیم اما نیاز به پشتیبانی و حمایت داریم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: