جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 شهريور 1401     
توضیح زاکانی درباره انتصابات جدید

به گزارش تهرانی نیوز، شهردار تهران با بیان اینکه قرار است ۲۲۰۰ اتوبوس به ۵۵۰۰ دستگاه تبدیل شود، گفت:‌ در یک برنامه ۲۴ ماهه پنج کیلومتر از ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) نیز تکمیل خواهد شد.

علیرضا زاکانی صبح امروز در حاشیه افتتاح عملیات ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) اظهارکرد: در سال جاری ۴.۷ کیلومتر بزرگراه شهید بروجردی تکمیل خواهد شد و در یک برنامه ۲۴ ماهه پنج کیلومتر از ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان این‌که با ارتش جمهوری اسلامی، وزارت دفاع، وزارت آموزش و پرورش و ... تفاهماتی انجام دادیم و بخش اول کار انجام می‌شود، گفت: با ارتش نیز جلسات زیادی داشتیم و تفاهم‌های اولیه صورت گرفته و امیدواریم در ۲۴ ماه این پروژه یادگار امام (ره) نیز تکمیل شود و گشایشی در ترافیک غرب تهران داشته باشیم.

شهردار تهران با بیان این‌که کارگروهی تشکیل شده و بر روی توسعه جنوبی بزرگراه یادگار امام (ره) مطالعات را انجام خواهد داد، گفت: از آنجایی که در توسعه جنوبی بزرگراه املاک ریزدانه داریم و امیدواریم بتوانیم با تملک، بزرگراه یادگار امام را تا پل شهید کاظمی پیش ببریم تا شاهد کاهش ترافیک باشیم.

زاکانی با بیان این‌که همزمان بر روی توسعه مترو و اتوبوس هدف‌گذاری کردیم، اظهار کرد: قرار است ۲۲۰۰ اتوبوس به ۵۵۰۰ دستگاه تبدیل شود و امیدواریم گشایش جدی در حوزه حمل و نقل داشته باشیم.

وی در مورد انتصابات نیز گفت: ما با همه دوستانمان عهد و پیمان بسته بودیم که با کار جهادی و شبانه‌روزی و فارغ از هیاهوی سیاسی و گمانه‌زنی‌ها بتوانیم کار را جدی پیش ببریم.

شهردار تهران با بیان این‌که لذا سال گذشته همه احکام مدیران را یکساله زدیم، ادامه داد: تدبیر این بود که طی یکسال عملکرد مدیران را ارزیابی کنیم که قریب به اتفاق آزمون را خوب پس دادند و افتتاحیه‌های شنبه حاصل عملکرد آنها است.

در مراسم امروز، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران و ... نیز حضور  داشتند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: