جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 مرداد 1394     
معاونت اجتماعی به حذف نازیبایی های تهران کمک کند

به گزارش پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از مدیریت شهری و در راس آن معاونت اجتماعی شهرداری تهران خواست به زیباسازی تصویر جامعه پایتخت و حذف نازیبایی هایی همچون نزاع ها و درگیری های فیزیکی کمک کند.

احمد دنیامالی با اشاره به آمار سه ماهه نخست سال جاری در بحث نزاع های خیابانی پایتخت که به تازگی از سوی سازمان پزشکی قانونی تهران اعلام شده است، تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی اعلام کرده که در سه ماهه سال 94، برای 26 هزار نزاع طول درمان صادر شده است که این نشان دهنده وضعیت نامناسب پایتخت است.

وی ادامه داد: این آمارها نشان می دهد که به طور متوسط روزانه حدود 300 نزاع منتج به شکایات و ارجاع پرونده ها به پزشکی قانونی می شود. از همین رو شاهد هستیم که این میزان درگیری ها، تصویر شهر را زشت و ناپسند کرده اند.

این عضو شورای چهارم با انتقاد از اینکه تعداد زیادی از نزاع های سطح شهر مربوط به حوزه حمل و نقل می شود، خاطر نشان کرد: بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است که مدیریت اجتماعی برای این معضل تهران تدبیری بیاندیشد و در مسیر حذف این معضل گام های بردارد.

دنیامالی همچنین از نیروی راهنمایی و رانندگی نیز خواست به معضلات نزاع ها در بخش حمل و نقل و به ویژه تخلفاتی که از موتورسواران سر می زنند نیز با توجه بیشتری ورود کند و افزود: با توجه به اینکه نزاع ها مسائل شهری را تحت پوشش قرار می دهند، از معاونت اجتماعی می خواهم آسیب شناسی و مطالعه ای در این زمینه با همکاری دستگاه های ذی ربط انجام دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: