جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 مرداد 1401     
در بررسی حسابرسی مناطق ۲۱ و ۱۵ مطرح شد
از کشف املاک شهرداری در منطقه ۲۱ تا تعیین تکلیف واحدهای مسکونی محله اتابک منطقه ۱۵

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران حسابرسی مناطق ۲۱ و ۱۵ را در جلسه امروز شورا تصویب کردند.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا حسابرسی از منطقه ۲۱ برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را روی میز بررسی قرار دادند و مظفر در تشریح این حسابرسی گفت: در منطقه ۲۱ شاهد کم کاری قابل توجهی هستیم و اگر در این گزارش حسابرسی موردی نیست. نه به دلیل نظم بالا بلکه به دلیل کم کاری است.
 
وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۲۱، احداث بازار قطعات خودروست، گفت: این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده اما بعد از ۱۱ سال فقط ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و خاک می‌خورده و پروژه تجاری مسکونی کمال الملک نیز تا سال ۹۹ بلاتکلیف بوده است.
 
کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ نیز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه زمانی که وارد شهرداری منطقه شدیم به هر کجایی که دست می‌زدیم مشکل بود، گفت: در مورد بازار خودرو چندین جلسه برگزار کردیم که یکی از موانع بر سر راهمان تکلیف ۱۸۰۰ میلیاردی بود که در حوزه فضای سبز داشتند و پرداخت نکردند که پس از به روز رسانی این تکلیف مشخص شد که این مبلغ به بیش از ۴۸ میلیارد تومان رسیده است که مانع بسیار بزرگی بر سر راه بود که با همکاری سازمان بوستان‌ها قرار شد این پول در زمان پایان کار پرداخت شود.
 
وی با بیان اینکه ما در منطقه ۲۱ در حال کشف املاک شهرداری هستیم چرا که بسیاری از گذرها در تصرف کارخانه‌ها بود، گفت: در حال شناسایی این املاک هستیم.
 
اعضای شورای شهر نهایتا به حسابرسی منطقه ۲۱ رای مثبت دادند.
 
همچنین اعضای شورا حسابرسی منطقه ۱۵ را در دستور کار قرار دادند و مظفر گفت: یکی از مشکلات عدیده در مورد ۴۰ واحد واگذار شده از سوی سازمان نوسازی برای مردم محله اتابک، سیده خاتون بود که ملک‌شان در پروژه‌ها قرار داشت اما اسناد این املاک به درستی واگذار نشده است.
 
اعضای شورا نیز نهایتا پس از شنیدن مشکلات منطقه ۲۱ که عمدتا مربوط به پروژه‌های مشارکتی بود و در سال‌های اخیر مشکل آنها حل شده رأی مثبت دادند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: