جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 مرداد 1401     
حل معضل ترافیکی شرقی‌ترین محله تهران

 

به گزارش گروه اخبار مناطق22 گانه تهرانی نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از احداث دسترسی‌های خیابان چمن آرا در بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه معضلات ترافیکی محله حکیمیه حل و تردد آسان برای شهروندان تا حد زیادی محقق شد.

"عبدالمطلب توجهی" افزود: یکی از اقدامات این معاونت هموار کردن تردد‌ها و مسیر‌های دسترسی و حل معضلات و مشکلات ترافیکی منطقه بوده و از این رو عملیات عمرانی تعریض و احداث دسترسی‌های خیابان چمن آرا در محدوده بزرگراه شهید بابایی را در دستور کار قرارداد تا با اجرای این پروژه معضلات ترافیکی محله حکیمیه حل شد.

او در ادامه با اشاره به اجرای پروژه چمن آرا در سه فاز، گفت: این پروژه در سه فاز اجرایی شده و در حال تکمیل است؛ ابتدا در فاز نخست، نسبت به تعریض این محور اقدام شده و عملیات عمرانی تعریض در این فاز تکمیل شده است، سپس در فاز دوم نسبت به احداث چپ گرد اقدام شد که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است و در فاز آخر، این معاونت در حال احداث کندرو و اجرای راست گرد می‌باشد.

معاون شهردار این منطقه آغاز عملیات عمرانی این پروژه از سال ۱۴۰۰ عنوان کرد وگفت: پیش بینی می‌شود تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

توجهی در پایان خاطر نشان کرد: انجام اقدامات مشابه جهت رفاه حال شهروندان در نقاط مختلف منطقه پس از انجام مطالعات ترافیکی و نیازسنجی‌ها در حوزه حمل و نقل، در دستور کار این معاونت قرار خواهد گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: