جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 مرداد 1401     
واقعا از تیمم راضی هستم

 

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از عملکرد تیم خود قبل از مسابقات جهانی رضایت دارد.

به گزارش ایسنا، در دور آخر مسابقات جام واگنر، تیم ملی والیبال لهستان توانست مقابل صربستان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم ملی والیبال لهستان پایان یافت.

نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در خصوص وضعیت تیمش برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: من واقعا از تیمم راضی هستم.

 سرمربی تیم ملی والیبال لهستان به بیشتر بازیکنان خود بازی داد تا همگی در شرایط مسابقه قرار بگیرند. بر همین اساس گربیچ گفت: البته بعضی ها بیشتر بازی می کردند بعضی ها کمتر.  اساسا این آخرین فرصت بود تا ببینیم آنها در چه فرمی قبل از رقابت‌های جهانی هستند. امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان همگی آنطور که باید ظاهر شویم.

گربیچ ادامه داد: والیبال لهستان در شرایط خوبی قرار دارد. به یاد داشته باشید که ما سه ماه است  با هم کار می‌کنیم نه سالها. در چنین مدت کوتاهی تغییر نگرش، ذهنیت و تکنیک یک نفر آسان نیست. این یک فرآیند است اما من می‌توانم ببینم که همه پیشرفت می‌کنند؛ برخی بیشتر، برخی کمتر.

او در پایان گفت: من واقعا از نحوه شروع کارمان با بازیکنان راضی هستم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال لهستان که میزبان مسابقات جام واگنر بود بدون حتی از دست دادن یک ست توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. لهستان در بازی اول خود ایران را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. همچنین در بازی دوم و سوم آرژانتین و صربستان را با نتیجه مشابه ۳ بر صفر شکست داد.