جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 مرداد 1401     
با وعده و وعید نمی توان انتظارات مردم را پاسخ گو بود

 

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا در انتهای جلسه ای که پس از سه ماه در خصوص تعیین تکلیف واردات خودرو و بهبود  و ارتقاء سطح ایمنی تولیدات خودروهای داخلی برگزار شد اعلام کرد این موضوع امیدوار کننده نیست.  

جانشین پلیس راهور فراجا  تصریح کرد: با مجموعه گزارشاتی که در این کمیسیون بیان شد امیدوار نیستیم تا این وعده ها بتواند انتظارات کشور، مسئولین ، مردم و از همه مهم تر انتظارات پلیس را که حافظ جان و امنیت مردم بخصوص در حوزه حمل و نقل و ترافیک می باشد را برآورده سازد.

سخنان سردار حسینی در واکنش به  صحبت های وزیر صمت در خصوص ارائه گزارشات ارتقا کیفیت خودروهای داخلی بود که این جلسه با نظارت وزیر صنعت، مدیر عامل سازمان استاندارد ، رؤسای راهنمایی و رانندگی و  دیگر ارگانهای مربوطه برگزار گردید بود.

 در این جلسه وزیر صمت بهترین زمان برای رسیدن به اهداف ارائه شده در ماه های گذشته را ، سال 1402 اعلام کرد .وی گفت این یک وعده پوچ است اگر بخواهیم بگوییم تا ماه آینده تمامی مشکلات این بخش را حل خواهیم کرد بهرین پیش بینی ما برای رسیدن به این اهداف به طور قطع سال آینده به بعد خواهد بود. بنده اعلام می کنم این مشکلات در حال حاضر  قابل رفع نبوده  و به همین سادگی ها نیز بر طرف نخواهد شد.

وی در پایان این نشست گفت : برخی از اشخاص یا ارگانها  اعلام کرده اند شاید بتوانیم در آینده ای نزدیک برای این وضعیت چاره ای  بیندیشیم اما  من  تاکید می کنم امکان پذیر نیست. در مورد سبد تولید خودرو ما همیشه خودرویی مناسب بازار و مردم را در دسترس داشتیم  اما  در حال حاضر دیگر شاهد این سبد خودرویی نیستیم و دیگر نمی توانیم خودرویی با قیمت کف را به بازار ارائه دهیم .  

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: