جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 مرداد 1401     
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منصوب شد

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، با حکم معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ، علیرضا مزینانی به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران معرفی شد.

طی مراسمی روز گذشته با حضور جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و کارکنان محیط زیست استان تهران علیرضا مزینانی  به عنوان سرپرست محیط زیست استان تهران معرفی و از تلاش‌های سعید محمودی - مدیرکل سابق این استان - قدردانی شد.
 
مزینانی در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست استان تهران و ضرورت توجه به مسائل و حل مشکلات محیط زیستی موجود گفت: در این خصوص باید از ظرفیت کارشناسی موجود در بدنه سازمان و فرصت‌های بیرونی و تعاملات بین بخشی کمک بگیریم  تا بتوانیم موضوعات و مشکلات موجود را در کوتاه‌ترین زمان حل و فصل کنیم.
 
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران موضوع محیط زیست را از جمله مسائل اساسی برای دولت دانست و اظهارکرد: معضلات اصلی استان تهران در حوزه آب، خاک، پسماند، آلودگی هوا، تصفیه فاضلاب و موضوعات تخصصی دیگر  باید به‌سرعت در دستور کار قرار گیرد.
 
مسعود بنام - مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست- نیز در ادامه با تاکید بر اینکه اولویت اصلی مجموعه حراست سازمان، صیانت از کارکنان آن است، اظهارکرد: در حوزه حراست رویکرد اصلی بر جلوگیری از گلوگاه‌های ایجاد فساد و بستن کلیه راه های نفوذپذیری نامتعارف و خلاف قانون از خارج سازمان در ارتباط با کارکنان این سازمان است.
 
 وی همچنین در خصوص روند انتصابات مدیران در سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس هماهنگی با مراجع امنیتی و مرتبط انجام می شود و در این فرایند صلاحیت‌های فردی و مدیریتی افراد بررسی و در نهایت با جمع بندی در کمیته انتصابات، بهترین گزینه برای مدیریت مجموعه مورد نظر منصوب می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: