جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 مرداد 1401     
دستگیری ۳۰۴ اوباشگر در تهران

 

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار در پایتخت خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در تازه‌ترین مرحله طرح اقتدار که برای برخورد با اراذل و اوباش اجرا می‌شود، با اشاره به اقدامات پلیس اظهارکرد: امروز مقارن با سالگرد بازگشت آزادگان عزیز و گرانقدر ما به کشور است، افرادی که علاوه بر رزمندگی و ایستادگی در مقابل دشمن و حتی مجروع شدن، اسارت را نیز به جان خریدند. این روز را به ایثارگران و آزادگان و خانواده‌های آن‌ها و مردم تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما بر اساس رسالت خود با انواع و اقسام جرائم برخورد می‌کنیم. در این مسیر پلیس‌های مختلف شبانه روز تلاش می‌کنند. امروز شاهد اجرای سومین مرحله از طرح اقتدار در سال جاری هستیم که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به اجرا درآمد. سازمان اطلاعات پلیس امنیت و پلیس فتا در این طرح عملکرد خود در فضای مجازی و حقیقی را در مقابله با افرادی که اقدام به کلاهبرداری، قماربازی، مزاحمت برای مردم، ترویج فرهنگ ابتذال و بی حیایی و ... کرده بودند، به نمایش گذاشتند.

رحیمی تاکیدکرد: در اجرای این طرح پلیس امنیت تهران بزرگ در مبارزه با اراذل و اوباش ۳۰۴ نفر اوباش سطح‌دار و عاملین تخریب، شرارت و نزاع و درگیری را دستگیر کرد که ۱۶۵ نفر آن‌ها مزاحمین نوامیس در پارک‌ها و نواحی مختلف بودند.  همچنین ۴۴ نفر از گردانندگان قمار و توزیع کنندگان موادمخدر، هشت توزیع کننده مشروبات الکلی،۲۴ نفر از عاملان حمل و خرید و فروش سلاح غیرمجاز و ۶۳ نفر از اراذلی که اقدام به تخریب، شرارت ، نزاع و درگیری بودند.رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد:‌ همچنین در  این طرح ۵۱ قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد که ۲۷ قبضه آن جنگی و شکاری و ۲۴ قبضه آن شبه سلاح بود. همچنین ۱۹۲۴ فشنگ جنگی و شکاری کشف شده و صدها قبضه سلاح سرد نیز جمع‌آوری شد. پنج دستگاه خودروی متعلق به اراذل و سایر اقلام و تجهیزات نظامی نیز توقیف شد.