جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 مرداد 1401     
قرارداد‌های پرسپولیس و استقلال زیر ذره بین سازمان بازرسی

 

بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قرارداد‌های منعقده در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خبر داد.

لقمان کیاپاشا با اشاره به ورود سازمان بازرسی برای بررسی قرارداد‌های منعقده در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: از روز گذشته هیئت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در باشگاه پرسپولیس مستقر شده است.

 

وی ادامه داد: با استقرار هیئت بازرسی؛ میزان درآمد و هزینه کرد باشگاه و نحوه تنظیم و اجرای قرارداد‌ها از جمله موضوع حامیان مالی، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اینکه این سازمان با جدیت نسبت به بررسی دقیق قرارداد‌ها با محوریت چگونگی تأمین مالی اقدام و تا رسیدن به نتایج نهایی موضوع را پیگیری می‌کند؛ تأکید کرد:در چند روز آینده هیئت بازرسی در باشگاه استقلال هم مستقر خواهد شد.

 

کیاپاشا با انتقاد از انعقاد قرارداد‌ها با بازیکنان قبل از تعیین درآمد باشگاه‌ها، گفت: ضرورت دارد بودجه‌بندی صحیح انجام و درآمد هر باشگاه بر اساس واقعیت محاسبه و سپس نسبت به هزینه اقدام شود تا شاهد انباشت بدهی نباشیم.