جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 مرداد 1401     
مدارس در سال تحصیلی جدید حضوری هستند

 

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

 

رضا رضایی امروز ۲۵ مردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج از پروژه مهر به عنوان مهمترین برنامه در آموزش و پرورش نام برد و بر تعامل و همکاری همه ی دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش جهت بازگشایی پر شور و نشاط مدارس در استان تاکید کرد.

 

وی افزود: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا در قالب پروژه مهر اندیشیده شده است.

 

رضایی در ادامه با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی است و ما هم باید در راستای تحقق جهاد تبیین این دستاوردها را تبلیغ و به اطلاع مردم برسانیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بازگشایی مدارس مهمترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور است، بر اجرای پروژه مهر در شهرستان ها و مناطق استان تا اول مهرماه تاکید کرد.

 

وی ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات را از مهمترین برنامه های پروژه مهر دانست و بر توجه به مسائل بهداشتی در مدارس تاکید کرد.

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی گفت: با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه های پرسنلی می شود، ساماندهی نیروی انسانی مهمترین ساماندهی در آموزش و پرورش است.

 

رضایی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم به صورت مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند بر توجه ویژه مسئولان و نهاد های دولتی و غیر دولتی به نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

 

وی با تاکید بر همکاری فرمانداری، بخشداری و دهیاری ها جهت شناسایی افراد بی سواد گفت: ریشه کنی بی سوادی نیازمند عزم ملی و تلاش در راستای انسداد مبادی بی سوادی است‌.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان از برگزاری کلاس های تثبیت یادگیری جبران افت تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه در استان نیز خبر داد.