جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 مرداد 1401     
طرح کوچه نجات برای نجات انسان ها آماده است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون پیشین اجتماعی و آموزش و فرهنگ سازی ترافیک پلیس راهور ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از آنان در تمامی دوره عملیات خود صحبت های خود را شروع کردند .

سرهنگ دکتر عین الله جهانی یاد آور این موضوع بودند که  خبرنگاران در جایگاهی قرار دارند که در سوره مائده نیز به آن اشاره شده است در این خصوص که اکر بتوانید جان یک نفر را نجات دهید مانند این است که جان چندین نفر را نجات داده اید.

 وی در ادامه گفت: پلیس راهور فراجا عملا حامی حقوق مردم کشور بوده است و خاطر نشان کرد هرچه در این آموزش و فرهنگ سازی ترافیک درست عمل کنیم شاهد کاهش امار تصادفات نیز خواهیم بود و این مهم نشان دهنده این است که  ما راه خود را به درستی پیموده ایم و این خبرنگاران هستند که با اطلاع رسانی به جا و به موقع خود میتوانند پلیس راهور را در این ضمینه یاری دهند.

 ایشان یا آور طرح های اجرایی در دوران معاونت خود در پیلی راهور شده و گفتند : ما با تکبد بر اجرای طرح های همیار پلیس ،بانوان فرهنگ یار پلیس، رابطان فرهنگ ترافیک  و دیگر طرح های آموزشی و همچنین فرهنگ سازی در حوزه معاونت اجتماعی و همچنین مهم ترین طرح این معاونت که همان طرح کوچه نجات است در دست اجرا بوده و‌ نیازمند فرهنگ سازی بسیار بیشتری در این خصوص را نیز لازم می بینیم .

وی تاکیید کرد، امیدواریم بتوانیم در افزایش ایمنی و کاهش تصادفات هرچه سریعتر گام های بزرگ و بیشتری را اجرایی کنیم تا از پس شاهد کاهش آمار تصادفات و حانباختگان باشیم.

 سرهنگ جهانی در پایان خاطر نشان کرد: بنده همچنان در کنار پلیس راهور خواهم ماند و از هیچ کمکی شانه خالی نخواهم کرد و همچنین برای سرهنگ حسن زاده نیز آرزوی موفقیت و پیشبرد هرچه تمام تر اهداف پلیس راهور را آرزومند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: