جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 مرداد 1401     
ورود محصول سورن پلاس به ناوگان تاكسیرانی بر بهبود شرایط رانندگان و مسافران تاثیرگذار است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز،نائب رئیس كمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: از اقدام ایران خودرو در معرفی و جایگزینی سورن پلاس در تاکسی رانی و متناسب سازی محصول با نیاز تاکسیرانان استقبال میكنیم.

حسن نوروزی در خصوص نوسازی ناوگان تاكسیرانی كشور با محصول سورن پلاس گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: نوسازی ناوگان فرسوده از جمله ناوگان تاكسیرانی و جایگزینی خودروهای قدیمی با محصولات جدید بسیار حائز اهمیت است و از آن استقبال میكنیم.
 
وی افزود: با داشتن خودروسازان بزرگی نظیر ایران خودرو و وجود نیروی كار ارزان در كشور امكان نوسازی ناوگان فرسوده وجود خواهد داشت.
 
نماینده مردم رباط كریم در مجلس یادآور شد: تولید خودرو سورن پلاس دوگانه سوز با استانداردهای لازم و ورود آن به ناوگان تاكسیرانی موجب كاهش مصرف سوخت شده و با از رده خارج كردن تاكسی های فرسوده می توان كشور را از این وضعیت نجات داد.
 
نوروزی تاكید كرد: نوسازی ناوگان تاكسیرانی با محصولی با كیفیت تر و ایمن تر قطعا بر بهبود شرایط مسافران و رانندگان تاثیرگذار است.
 
نایب رییس كمیسیون قضایی مجلس در پایان خاطر نشان كرد: تلاش جدی ایران خودرو برای افزایش تولید و عرضه این محصول و در نهایت كاهش قیمت تمام شده باید تداوم داشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: