جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 مرداد 1401     
حمله روزنامه صداوسیما به «بلاگرهای حجاب»

 روزنامه جام جم در گزارشی از پدیده جدید «بلاگرهای حجاب» در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرده است.

حمله روزنامه صداوسیما به «بلاگرهای حجاب»
 
این ارگان مطبوعاتی صداسویما با حمله به بلاگرهای حجاب» نوشته است:
 
* همه رنگ و روی‌شان رنگارنگ و تجملاتی است؛ هم صورت‌شان پر از رنگ و لعاب است و هم شال و چادرهایی که به‌سر کرده‌اند پر از تزئینات تجملی است. ویژگی دیگر همه‌شان اما به جز رنگ و تزئینات تجملی «حجاب» است! همه‌شان تبلیغ داشتن حجاب می‌کنند و خود را به اصطلاح «حجاب‌استایل» یا «بلاگر حجاب» معرفی می‌کنند. پشت‌پرده این رنگ جذاب و تبلیغ دینی اما چیز دیگری نهفته است.
 
*  از قضا هم مخاطبان آنها دختران محجبه هستند تا شکل نادرستی از حجاب و دین را برای آنها تبلیغ و نهادینه کنند.
 
* حالا از همه نوع رنگ، اعتقاد، سبک زندگی و کاربر در فضای مجازی پیدا می‌شود. یک نفر در اینستاگرام رستوران‌ها را تبلیغ می‌کند و یک نفر دیگر سبک زندگی خاصی را؛ در این وسط اما بسیاری از دختران هم به شکل دیگری با ظن خودشان دین اسلام و پوشش حجاب را تبلیغ می‌کنند؛ از بستن زیبای شال و روسری شروع می‌کنند و بعد به شکل‌های دیگری از حجاب و حتی اعتقادات خود درباره مسائل مختلف دینی می‌گویند؛ مسائلی که بسیاری از آنها در دین اسلام به شکلی که آنها روایت می‌کنند، نیست. آنها با ظاهر دینی در واقع در‌تلاشند تا دین خودشان را ترویج کنند و به دین آسیب بزنند.
 
* اغلب این فعالیت‌های حساب شده برای منحرف کردن اذهان عمومی و تغییر ذائقه دختران امروز که مادران فردا هستند به‌وجود آمده است. این افراد تکنیک‌های خاصی را به کار می‌برند تا ارزشی مانند حجاب را از دختران و زنان ایرانی بگیرند و نگاه مردان ایرانی را تغییر دهند. سپس اسلام و حجاب خود را به باور دختران و پسران برسانند.
 
* در واقع بلاگرهای حجاب، فرار از قانون، شرع و عرف، افراط و تفریط را که خلاف مباحث اسلامی است رواج می‌دهند تا نظام خانوادگی ایران تضعیف شود و سبک زندگی خلاف آنچه که مورد تایید کشور ایرانی _ اسلامی ماست، تبلیغ شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: