جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 مرداد 1401     
افسرده بودن جامعه ایرانی یک حرف غلط است!

آرمان ملی: وزیر کشور در نشست گردهمایی روز ملی تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی گفت: وزارت کشور مسئولیت سیاسی امنیتی اقتصادی عمرانی و اجتماعی را برعهده دارد و از دید من وظیفه اجتماعی  در بلند مدت و از باب پایداری و ماندگاری مهمتر است؛ ممکن است مسائل امنیتی یا بحران ها از نظر زمانی فوریت پیدا کنند‌ اما آنچه که از همه مهتر است مسائل حوزه اجتماعی است. احمد وحیدی در ادامه افزود: اگر  قدرت اجتماعی را یکی از مولفه‌های قدرت بدانیم مولفه‌های دیگر خود را در این بستر نشان می‌دهند چه در حوزه سیاسی، اقتصادی و یا حتی امنیتی و نظامی.
 
دولت سیزدهم شعارش دولت مردمی و ایران قوی است که هر دو یک مفهوم را دارد ایران قوی آن زمانی اتفاق می افتد که مردم در صحنه باشند‌. بیش از مشکلات اقتصادی ، کشور درگیر مشکلات فرهنگی اجتماعی است. باید برای این‌موضوع راهکار پیدا شود. با حل مشکلات اجتماعی زمینه رشد اقتصاد فراهم‌می‌شود .یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می گویند ایرانی ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست ، بسیاری کارهای بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است.
 
دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی ربطی است. وزیر کشور با اشاره به طرح شکایت یک تشکل از کشور سوئد برای تحریم داروهای بیماران پروانه‌ای گفت: این شکایت بین المللی کار بسیار خوبی است. تشکیلات در سطح بین المللی فعالیت ضعیفی دارند ما در این‌ امر مشوق هستیم و هر نوع حمایتی که لازم باشد را انجام می دهیم. باید تشکل ها در سطح بین المللی حرف بزنند و از حقوق مردم دفاع کنند‌.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: