جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 مرداد 1401     
ایجاد شغل برای جوانان بزرگترین معروف محسوب می شود

 

سقز- تمام جمعه سقز با هشدار نسبت به آسیب های اجتماعی بیکاری گفت: ایجاد شغل برای جوانان بزرگترین معروف محسوب می شود.

 

ماموستا سید حسین حسینی شنبه شب در آئین تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر با اشاره به وجود جوانان تحصیلکرده بیکار در این شهرستان اظهار داشت: تلاش برای ایجاد اشتغال، معروفی بزرگ بوده و همه مسئولان باید برای ایجاد اشتغال تلاش کنند.

 

وی افزود: بیکاری موجب بروز بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی برای جوانان بوده و انتظار می‌رود که مدیران ارشد استانی و کشوری برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.

 

امام جمعه سقز در توصیف آمران به معروف گفت: این افراد کسانی هستند که همواره در امور خیر، از جمله تسهیلگری امور مردم و کمک به مستمندان، فعال و پیشرو هستند.

 

وی افزود: باید برای ترویج امور معروف باید از خانواده شروع کرد و در این راستا توجه والدین به تربیت اسلامی و دینی فرزندان باید بیشتر شود.

 

ایجاد شغل برای جوانان بزرگترین معروف محسوب می شود

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه‌ای همگانی عنوان کرد.

 

محمود الله مرادی اظهار داشت: کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان ستادی نظارتی، انجام کارهای فرهنگی، ایجابی و اقناعی و آموزش و ساماندهی آمران به معروف برای ترویج فریضتین است.

 

جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در این مراسم اظهار کرد: قیام عاشورا برای زنده کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و این مهم یکی از واجبات جهاد تبینی است که مقام معظم رهبری بر تأکید دارد.

 

وی افزود: در سقز بین شرایط مطلوب و فعلی فاصله است و امیدواریم وعده‌های رئیس جمهور در خصوص تکمیل سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، راه اندازی معدن طلا، تکمیل بزرگراه ارتباطی بین سقز و بانه و منطقه آزاد تجاری بانه هر چه زودتر محقق شود.