جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 مرداد 1401     
مرجع اجاره خودرو در کیش

 

همان‌طور که می‌دانید، کیش یکی زیباترین و توریست‌پذیرترین شهرهای ایران است که سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان به این جزیره رویایی سفر می‌کنند. از طرفی، برخی از افراد ماشین شخصی ندارند یا به هر دلیل ماشین شخصی خود را به این سفر نیاورده‌اند. به‌همین خاطر اجاره ماشین یکی از بهترین آپشن‌های پیش روی این عزیزان است.

در این متن سعی می‌کنیم بهترین شرکت اجاره خودرو در کیش را به شما معرفی کنیم و به بقیه شرکت‌ها نیز نیم‌نگاهی بیاندازیم.

 

کافه رنت

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های اجاره خودرو در کیش، کافه رنت است. کیش یکی از شهرهایی در ایران است که جزو مناطق آزاد است. در مناطق آزاد، خودروهایی به چشم می‌خورد که اجاره ورود آن‌ها به مناطق غیرآزاد وجود ندارد. مجموعه کافه رنت، این خودروهای سوپرلوکس را برای شما فراهم کرده است و شما می‌توانید با اجاره آن‌ها، گشت‌وگذاری بی‌نظیر را در کیش تجربه کنید. همچنین این نکته را نیز باید بدانید که این مجموعه بزرگ، علاوه‌ بر خودروهای لوکس خارجی، خودروهای مقرون‌ به‌ صرفه خارجی را نیز برای اجاره به نمایش گذاشته است.

 

این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید شرکت کافه رنت در شهرهای بزرگ ایران از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، تهران و .. نیز شعبه دارد. در صورتی که ساکن تهران هستید و می‌خواهید به شمال سفر کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله نزدیک‌ترین شهر شمال به تهران را نیز مطالعه کنید.

 

با بیمه خودرو، بدون دغدغه از سفرتان لذت ببرید.

از ویژگی‌های خاصی که باعث شده این مجموعه اجاره خودرو، طرفداران بسیار زیادی در سطح ایران و کشورهای همسایه پیدا کند، آپشن‌های متنوعی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این آپشن‌ها، قابلیت بیمه خودرو است که خیال شما را از بابت مشکلات احتمالی که می‌تواند برای ماشین اجاره‌ای پیش بیاید، راحت می‌کند. در ادامه به انواع پکیج‌های بیمه خودرو که توسط این کمپانی ارائه می‌شود، اشاره می‌کنیم.

پکیج طلایی

این پکیج شامل پکیج برنزی به‌همراه ویژگی‌های زیر است:

 

بیمه سرقت لوازم خودرو

حفاظت از وسایل و تصادفات شخصی

تعویض رایگان خودرو در کمتر از 24 ساعت

پکیج ویژه

و اما می‌رسیم به یکی از پکیج‌های بیمه کافه رنت که در نوع خود، بهترین است. این پکیج شامل پکیج طلایی و ویژگی‌های زیر است:

 

بیمه لاستیک، شیشه و چراغ‌های خودرویی که اجاره کرده‌اید

هر نوع خسارت ناشی از بلایای طبیعی

افت قیمت و حق توقف در تعمیرگاه

ارائه اقامتگاه در زمانی که برای خودرو، مشکل فنی پیش آمده است

اجاره خودرو بدون چک!

مرجع  اجاره خودرو در کیش

 

یکی از شعارهای این کمپانی بزرگ، جذب رضایت مشتری با افزایش رفاه حال مشتریان است!

 

از عمده‌ترین مشکلات افرادی که قصد اجاره خودرو دارند، نداشتن چک در هنگام اجاره خودرو است. شرکت کافه رنت، برای این افراد آپشن بی‌نظیری دارد. آن‌ها با پرداخت مبلغی بین 5 تا 10 میلیون، بسته به ماشینی که کرایه می‌کنند، می‌توانند ماشین مد نظرشان را کرایه کنند. این نکته را نیز باید بدانید که مبلغ ودیعه، پس از این‌ که از ماشین استفاده کردید، به شما بازگردانده می‌شود.

 

از دیگر تسهیلاتی که این مجموعه بزرگ برای شما عزیزان در نظر گرفته است، اجاره خودرو از فرودگاه است.

 

برای این‌ کار، افرادی که قرار است به کیش سفر کنند به‌صورت آنلاین تصویری از بلیط خود را به مشاوران و کارشناسان این مجموعه ارسال می‌کنند؛ بقیه مراحل توسط این کارشناسان انجام می‌شود. سپس وقتی به فرودگاه رسیدید، خودروی شما از محل فرودگاه، آماده سرویس‌دهی به شماست.

 

این نکته نیز حائز اهمیت است که بدانید برای تحویل این خودروها نیازی نیست به دفتر کافه رنت در کیش مراجعه کنید، بلکه با همان خودرو به فرودگاه باز می‌گردید و آن را به متصدیان کافه رنت در فرودگاه تحویل می‌دهید. پس جای هیچ نگرانی‌ای باقی نمی‌ماند.

 

روش اجاره خودرو از مجموعه کافه رنت به‌صورت آنلاین

اکنون که در مورد ویژگی‌های کمپانی اجاره خودروی کافه رنت، اطلاعات جامعی را کسب کردید، نوبت آن است که روش اجاره خودرو از این کمپانی را به‌صورت آنلاین برای شما شرح دهیم تا در هنگام اجاره خودرو، با مشکلی مواجه نشوید.

 

در ابتدا خودروی مد نظر خود را از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه رزرو می‌کنید.

سپس تعداد روزهایی که در کیش اقامت دارید و مکان تحویل خودرو را به آن‌ها اعلام می‌کنید.

اکنون از طریق شرکت، به مشتریان پیش‌فاکتوری داده می‌شود.

سپس شما مدارک لازم و مقدار مشخصی ودیعه را ارائه می‌دهید.

سرانجام، خودروی مورد نظر را در محل درخواستی تحویل می‌گیرید و قرارداد را امضا می‌کنید.

توجه کنید که مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در کیش ارائه شامل موارد زیر است:

 

کارت شناسایی، گواهینامه رانندگی، یک فقره چک یا مبلغی بین 5 تا 10 میلیون به‌عنوان ودیعه.

 

بقیه کمپانی‌های اجاره خودرو در کیش

همان‌طور که قبلا هم اشاره کرده بودیم، کیش جزیره‌ای لوکس و تفریحی است و به همین خاطر برندها و کمپانی‌های بزرگی که پتانسیل رقابت با برندهای جهانی دارند در این جزیره گرد هم آمده‌اند. به همین خاطر معرفی بهترین‌ها در میان انبوهی از آپشن‌ها، کاری دشوار است.