جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
آسیب های موجود در منطقه 12 نیاز به ورود جدی داشت

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد : منطقه 12 به دلیل بافت های فرسوده ، تراکم و عرض کم معابر ، وجود چرخ دستی ها و دستفروشان به عنوان اولویت دارترین منطقه برای اجرای " طرح انضباط شهری " است.

رضا تقی پور ، درباره وضعیت منطقه 12 شهر تهران اظهار کرد: در این محدوده وضعیت سنتی بر فضای شهری حاکم است و بافت فرسوده سبب شده لزوم اجرای "طرح انضباط شهری"  در این منطقه کاملا روشن باشد. به طوری که باید این وضعیت ساماندهی شود.

تقی پور با تاکید بر اینکه مسائلی همچون سد معبر به هیچ وجه پذیرفته شده نیست، تصریح کرد: با وجود قوانین بالادستی که باید قوانین و مقررات در خصوص دستفروشان اعمال شود و به تعبیری شاغل شدن یک فرد نباید ناقض حقوق سایر شهروندان باشد، از شهرداری تهران انتظار می رود درخصوص ساماندهی این افراد تلاش کنند تا هم قوانین شهری رعایت شود و دستفروشان سبب اذیت ، آزار و مزاحمت برای شهروندان نشوند و هم فکر چاره ای هم با سازمان های مسئول برای کسب و کار اساسی این دسته از مشاغل صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اجرای "طرح انضباط شهری" در منطقه 12 تهران خاطرنشان کرد: اگر اجرای این طرح در این منطقه به صورت آزمایشی به نتایج خوبی منجر شود به طور قطع پس از طی کردن  مراحل اصلاح و تکمیل به سایر مناطق هم گسترش پیدا می کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران آسیب های منطقه 12 به صورت جدی نیاز به  ورود و مداخله داشته اند و شهرداری برای عبور از این بحران و ساماندهی ، طرح جامعی  را به اجرا درآورده است که امیدواریم با توجه به اولویت منطقه منجر به کنترل وضعیت به ویژه در منطقه هرندی شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: