جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1393     
تشکیل کارگروه ویژه برای رفع موانع رفت و آمد جانبازان و معلولان در شهر

به گزارش شهرداری نیوز،عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: یکی از مهمترین مسائل جانبازان و معلولان مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تسهیل در رفت و آمد است که لازم است در این خصوص مدیریت شهری کارگروه ویژه‌ای برای رفع مشکلات این عزیزان تشکیل دهد.

 الهه راستگو در آغاز شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز در تالار اجلاس شورای شهر و با حضور اکثریت اعضاء و معاونین شهردار تهران از جمله حجت‌الاسلام امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و عبداللهی معاون امور خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: سالروز میلاد حضرت ابالفضل عباس(ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است که این روز به همه جانبازان تبریک عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: جانبازان تنها در میدان نبرد پیشتاز نبوده‌اند بلکه امروز در تمام صحنه‌ها جانبازان و ایثارگران با قدرت به فعالیت مشغولند و حتی در بعضی از عرصه‌ها از دیگران نیز گوی سبقت ربوده‌اند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران اظهار داشت: توجه به موضوع جانبازان باید در برنامه‌های مدیریت شهری جایگاه والایی داشته باشد که یکی از مهمترین مسائل این عزیزان در جامعه مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تسهیل در رفت و آمدشان است.

وی گفت: لازم است تا مدیریت شهری با تشکیل کارگروهی ویژه نسبت به ارزیابی وضعیت و رفع موانع رفت و آمد جانبازان و معلولان و به ویژه در ورود به مراکز درمانی و ادارات اقدام کند.

راستگو در پایان گفت: توجه مسائل و جایگاه جانبازان در شهر می‌تواند تضمین‌کننده هویت‌بخشی فرهنگی به شهر باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: