جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 خرداد 1393     
آمادگی کامل ایستگاه فرهنگی منطقه 22 برای استقبال از زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی)ره)

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار منطقه 22 از آمادگی کامل ایستگاه فرهنگی و غرفه‌های برپا شده در آن همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) خبر داد.

قاسم مولایی، شهردار منطقه22 با اعلام اینکه از مدتی پیش عرصه 10 هزار متر مربعی واقع در ضلع جنوب غربي عوارضي آزادراه تهران- قم برای آماده سازی به شهرداری منطقه تحویل شده است، گفت: حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه همزمان با تحویل این عرصه اقداماتی را برای آماده‌سازی آن در قالب اجرای عملیاتی چون نظافت، رنگ آمیزی جداول، هرس درختان و آبیاری، علفتراشی، هرس و مناسب سازی فضای سبز بوستان یادگار امام(ره)، نصب و رنگ آمیزی داربست برای برپایی ایستگاه فرهنگی منطقه و ... همچنین رفع دیگر نواقص در دستور کار قرار داده که تا مراسم بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی (ره) بصورت روزانه به اجرا در خواهند آمد.

 وی در ادامه افزود: در پهنه مرکزی این عرصه همزمان با سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب رضوان الله تعالی علیه، از سوی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه ایستگاه فرهنگی متشکل از غرفه‌های متعدد برپا خواهد شد که ارائه برنامه‌های فرهنگی را به منظور استقبال از زائران مرقد مطهر حضرت امام‌(ره) در دستور کار خواهند داشت. اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، برپایی نمایشگاه عکس، توزیع پکیجهای فرهنگی و ... از جمله اقدامات حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه، همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود. حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه نیز بحث توزیع آب معدنی، مواد غذایی و پذیرایی ساده و ... را در دستور کار خواهد داشت.‌

به گفته مولایی، شهرداری منطقه 22 امسال در بحث برپایی ایستگاه فرهنگی در بهشت زهرا، یک کار ویژه برای ارائه خدمات بیش از پیش به مراجعه کنندگان و زائران مرقد مطهر حضرت امام(ره) خواهد داشت.

 وی در این مورد تصریح کرد: مقرر شده همزمان با برپایی ایستگاه فرهنگی منطقه، غرفه‌هایی برای استراحت افراد خسته یا سالخورده مهیا شود و با استقرار ستاد گمشدگان و طراحی سیستم صوتی مناسب برای ایجاد حال و هوای مراسم سالگرد در ایستگاه فرهنگی، از زائران مرقد مطهر استقبال بعمل آید. عوامل مستقر در این غرفه ها موظفند زائران مراجعه کننده را تا رفع مشکل پیش آمده در خصوص ناتوانی و ضعف و یا مفقود شدن یکی از اعضای خانواده شان در مراسم، دنبال کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: