جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 مرداد 1401     
شهرستان‌های طارم و خرمدره در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: شهرستان‌های طارم و خرمدره در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سایر شهرستانهای استان در وضعیت آبی هستند.

مشهود تقی لو با بیان اینکه موارد مثبت سرپایی در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: طی یک ماه اخیر کرونا جولان داده است.

 

وی با بیان اینکه فوتی‌های کرونا کاهش دارد، اظهار کرد: خوشبختانه طی چند روز اخیر مورد فوتی کرونا در استان نداشتیم.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: متاسفانه مردم فکر می‌کنند کرونا تمام شده ولی این طور نیست و باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

 

تقی لو نسبت به رعایت نکردن بهداشت فردی و اجتماعی توسط شهروندان در استان انتقاد کرد و ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود در مکان‌های شلوغ حتماً ماسک استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان‌های طارم و خرمدره در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، تاکید کرد: بقیه شهرستانهای استان آبی هستند و باید تلاش کنیم تا کرونا به وضعیت قرمز نرسد.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، به انواع واکسن‌های موجود در استان زنجان اشاره کرد و بیان داشت: واکسن‌های سینوفارم، برکت، نورا و آسترازنکا در مراکز واکسیناسیون استان زنجان وجود دارد.

 

تقی لو با بیان اینکه مردم می‌توانند سوالات خود را از سامانه ۳۳۰۱۹۰ پیگیر باشند، تصریح کرد: این سامانه تلفنی به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات مردم در زمینه مراکز واکسیناسیون، واکسن کرونا است