جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 مرداد 1401     
بیرجند در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

 

بیرجند-دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیرجند به وضعیت قرمز تغییر رنگ داده است، گفت: طبق آخرین آمار سه نفر از هم استانی‌ها بر اثر کرونا فوت کردند.

 

غلامرضا شریف زاده اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات و طبق رنگ بندی نقشه کرونایی کشور تعداد شهرهای قرمز و نارنجی در خراسان جنوبی افزایش یافته است.

 

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیرجند به وضعیت قرمز کرونایی و قائنات به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داده است، بیان‌کرد: همه این هشدارها برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و تزریق دُز یادآور واکسن کرونا است.

 

شریف زاده گفت: در حال حاضر در خراسان جنوبی دو شهر بیرجند و فردوس در وضعیت قرمز، شهرهای سرایان، قائنات و نهبندان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه تنها شهر در وضعیت آبی کرونایی خراسان‌جنوبی شهرستان سربیشه است، بیان‌کرد: شهرهای بشرویه، درمیان، خوسف و زیرکوه و طبس نیز در وضعیت زرد کرونایی است.

 

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی ادامه‌داد: طبق آخرین آمار منتشر شده پیرامون وضعیت کرونایی در خراسان جنوبی ۸۲ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده است که ۳۰ نفر بستری و ۵۲ نفر نیز به صورت سرپایی بوده است.

 

شریف زاده با بیان اینکه تا ظهر دیروز جمعه نیز سه نفر از هم استانی‌های عزیز بر اثر ابتلاء به کرونا در گذشته‌اند، یادآور شد: طبق آمار تاکنون ۴۵ هزار و ۴۰۹ نفر نیز از این بیماری بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی هستند.