جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 تير 1401     
دختر علی دایی مسیحی شد

بزرگترین دختر علی دایی دنیر نام دارد. علی دایی در 25 سالگی برای اولین بار ازدواج کرد. ازدواج اول علی دایی ناموفق بود و خیلی زود این زوج از هم جدا شدند.
علی دایی

به گزارش گل کوچیک بزرگترین دختر علی دایی دنیر نام دارد. علی دایی در 25 سالگی برای اولین بار ازدواج کرد. ازدواج اول علی دایی ناموفق بود و خیلی زود این زوج از هم جدا شدند. حاصل ازدواج اول علی دایی یک دختر به نام دنیز بود. دختر علی دایی از چشم ها پنهان بود تا جایی که محمد مایلی کهن در برنامه 90 لو داد.

دختر علی دایی مسیحی شد | عکس باورنکردنی دختر علی دایی16

همسر اول علی دایی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز هم با خود به آنجا برد. دختر بزرگ علی دایی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور رشد کرد.

در سالهای ابتدایی خبری از دختر اول علی دایی نبود که ناگهان در یک اتفاق جامعه ایران متوجه شدند دختر علی دایی در لندن به سر می‌برد و در کنار مادرش زندگی می‌کند. دختر علی دایی فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد به طوری که به دلیل فرهنگ و نوع پوششش هرازگاهی حواشی در رسانه ها به راه می افتد. علی دایی و همسرش بر سر حضانت دنیز دچار اختلاف شده‌اند و کار به دادگاه رسیده است.

دنیز دایی در حال حاظر همراه با مادر خود در لندن زندگی می کند. وی در صفحه شخصی اینستاگرامش حدود شش هزار بازدید کننده دارد. او در حال انجام تمرینات آمادگی برای رقص حرفه ای است و فیلم و عکس های از تمرینات رقص و ورزش خود منتشر می کند. همچنین تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می شود.

 

دنیز هم به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که در کنار درخت کریسمسی زیبا ایستاده است. او دختری ورزشکار و خوش پوش و اهل رقص حرفه ای نیز می باشد.