جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 تير 1401     
تاثیر توقیفات ساعتی بر رفتار‌های ترافیکی رانندگان متخلف

 

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با خودرو‌های متخلف با نصب بنر مشخص ، توقیفات ساعتی و تاثیر آن بر رفتارهای ترافیکی خبر داد.

سرهنگ  محمد رازقی گفت : برخورد با تخلفات خودروهای حادثه ساز ، بیشتر در بزرگراهها صورت می گیرد و برخورد با این تخلفات، با خودروهایی است که مرتکب تخلف سرعت و سبقت می شوند .

وی افزود : بخش دیگری از برخورد با تخلفات خودرو ، در محل هایی اعمال میشود، که تردد خودروها غیر مجاز است ،  مانند کامیونی است که در محل غیر مجاز  و ناحیه ای که نمی بایست تردد می کرده و تردد کرده و یا اتوبوس بین شهری است که  قبل از ساعت مقرر در معابر شهری تردد کرده است ،که تردد آنها غیر مجاز بوده است .

 سرهنگ رازقی بیان داشت  : در محل توقف خودروهای متخلف بنری بر روی این خودرو نصب می گردد که هم تذکر  و توجهی برای دیگر  رانندگان و هم برای خود این راننده باشد که این تخلف  را تکرار نکند .

 معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : بمنظور اینکه از تردد خودروهایی که غیر مجاز تردد می کنند جلوگیری بعمل بیاید ، این خودروها توسط همکاران بنده در محل مناسب متوقف می گردد تا زمان مجاز آنها جهت تردد فرا رسیده  تا اجازه تردد به آنها داده شود .

 وی گفت : این رانندگان حتما اعمال قانون  می شوند و توقیف ساعتی به جای انتقال به پارکینگ می باشد و اعمال قانون سر جای خود هست .

سرهنگ رازقی ادامه داد : قطعا این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته و افرادی که در این طرح ، خودروهای آنها توقیف می شود ، به پارکینگ نمی رود و همین مساله باعث  می شود که  تاثیر زیادی بر رفتار های ترافیکی آنها داشته باشد و نیز برای کسانی  که در آن مسیر عبور می کنند و این توقیفات را مشاهده می کنند ، موجب میشود که این تخلف را انجام ندهند .

 معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ افزود : تصادف یک انتخاب است و ما می توانیم با یک رانندگی خوب ، رانندگی ایمن را انتخاب کنیم و جای آنرا با رانندگی پر خطر عوض کنیم .