جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 تير 1401     
تداوم بادهای۱۲۰ روزه در شرق کشور

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،یرئیس مرکزی ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و تداوم بادهای ۱۲۰ روزه همراه با گرد و خاک در شرق کشور همچنین خیزش گرد و غبار در غرب و جنوب کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت پدیده غالب در شرق کشور تداوم بادهای ۱۲۰ روزه همراه با گرد وخاک است. 
 
وی افزود: در دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام ، خوزستان ، فارس و بوشهر پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست.
 
به گفته ضیاییان شرق دریای عمان در پنج روز آینده و از بعدازظهر دوشنبه و روز سه شنبه(۲۷ و ۲۸ تیرماه) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شوند.
 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۶ تیرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ و روز دوشنبه (۲۷ تیرماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ تیرماه) اهواز با دمای ۴۹ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸ و ۹ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: