جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 تير 1401     
خانه‌دار شدن ۲ خانواده مددجوی کمیته امداد با کمک خیرین ساوجبلاغی

 

خانه‌دار شدن ۲ خانواده مددجوی کمیته امداد با کمک خیرین ساوجبلاغی

البرز - رئیس کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: دو خانواده مورد حمایت هشتگردی با کمک خیرین، مراکز نیکوکاری و مساعدت کمیته امداد البرز خانه‌دار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حسینی‌بار ظهر چهارشنبه با اشاره به اینکه خانواده‌های مددجویی که به همت خیرین و مساعدت کمیته امداد خانه‌دار شدند جز مددجویان پرجمعیت و دچار وضع اضطرار هستند گفت: با کمک خیرین، مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه و مساعدت کمیته امداد البرز، دو واحد مسکونی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان با حضور فرماندار، امام‌جمعه شهر جدید هشتگرد و مسئولین ارشد کمیته امداد البرز به خانواده‌های ساوجبلاغی اهدا شد.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون در تأمین مسکن مددجویان که به همت مسئولین مسکن مهر استان، مراکز نیکوکاری و خیرین به اجرا رسیده اظهار داشت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را همه‌ساله در دستور کار دارد.

رئیس کمیته امداد ساوجبلاغ با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

وی ضمن تشکر از مراکز نیکوکاری که در زمینه مسکن کمیته امداد را یاری می‌کنند گفت: مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۵ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در شهرستان ساوجبلاغ، تماس با شماره تلفن ۲۶۴۴۲۳۶۶۰۰ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار می‌باشد.