جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 تير 1401     
خبرگزاری اصولگرا، اصلاح طلبان را تهدید کرد

 فارس: جبهه اصلاحات به جای انتشار بیانیه های سریالی در محکوم کردن بازداشت افرادی همچون تاج زاده که به وضوح در حال مبارزه عملی با جمهوری اسلامی ایران است، مواضع خود را نسبت به نظام سیاسی و این افراد مشخص کند تا بازهم مثل فتنه ٨٨، تبدیل به ژنرال های ضدانقلاب و آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی نشوند.

شامگاه ۱۷ تیر، خبری مبنی بر بازداشت مصطفی تاج زاده، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات و از محکومان فتنه ۸۸ منتشر شد. علت بازداشت تاج زاده «اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور» و «نشراکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی» ذکر شده است، اما چرا بازداشت چنین فردی دور از انتظار نبوده و جای تعجب ندارد؟
 
مصطفی تاج‌زاده شبیه دیگر اصلاح طلبان، یک پشیمان از عملکرد خود در دهه شصت است. به عبارت دیگر، تاج زاده‌ای که سوپر انقلابی بوده است، در حال حاضر سوپر ضدانقلابی شده است و دیگر اصلاح طلبانی که همانند وی در ابتدای انقلاب، رفتارهای بی‌مبنا، تند و بی قاعده از خود نشان می‌دادند، شبیه تاج زاده تبدیل به یک عنصر ضدانقلاب شده‌اند.
 
البته تاج زاده در اظهاراتش به این نکته اشاره می‌کند که به شکل سیاسی از نظام حمایت می‌کند. ولی همین حرف وی با توجه به مواضعی که از خود نشان می‌دهد، گویای این است که وی برای تغییر نظام و یا به اصلاح خود تغییر ساختاری به هر روشی که بشود، اقدام خواهد کرد، خواه این روش از درون باشد یا از خارج از کشور، هرچه که باعث تغییر شود.
 
یا به عبارت دیگر، هر اقدامی که باعث شود هدف امثال تاج زاده محقق شود، هیچ ایرادی ندارد و برای امثال تاج زاده، هدف وسیله را توجیه می کند.
 
خبرگزاری اصولگرا، اصلاح طلبان را تهدید کرد
 
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: