جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 20 تير 1401     
پرداخت ۱۴ میلیون تومان عیدی به بیماران کلیوی زرین دشت

 

پرداخت ۱۴ میلیون تومان عیدی به بیماران کلیوی زرین دشت

زرین دشت - مدیرانجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان زرین دشت از پرداخت ۱۴ میلیون تومان عیدی به بیماران کلیوی، دیالیزی ،پیوندی وتالاسمی زرین دشت در روز عید قربان خبر داد.

غلام کیانی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تأمین داروهای مورد نیاز بیماران کلیوی، پیوندی‌ها و دیالیزی‌ها یکی از چالش‌های مهم این بیماران است، اظهار کرد: این مبلغ عیدی از سوی انجمن حمایت از بیماران کلیوی و گروه انسانیت شهرستان زرین دشت در قالب کارت هدیه به این دسته از بیماران اهدا شد.

وی با بیان اینکه در زرین دشت ۳۵ نفر بیمار کلیوی وجود دارد که ۲۸ نفر آنها دیالیزی و ۷ نفر پیوندی است، اعلام کرد: متأسفانه بخش زیادی از این بیماران از لحاظ معیشتی در وضعیت نامطللوبی به سر می‌برند که همین مساله برلزوم حمایت خیرین نیک اندیش برای تأمین دارو و کمک برای هزینه‌های درمانی آنان را می‌افزاید.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی و گروه انسانیت شهرستان زرین دشت تصریح کرد: برخی از بیماران برای رفت و آمد جهت دیالیز مشکل دارند و حتی در تأمین هزینه‌های خرید دارو درمان مانده اند. کیانی بر لزوم شفافیت، برنامه ریزی، دقت و صحت برنامه‌های انجمن بیماران کلیوی در این شهرستان تاکید کرد و گفت بحمدلله این انجمن در شهرستان زرین دشت و سایر شهرستانهای دیگر جایگاه مناسبی دارد.

وی ادامه داد: از مردم شهرستان تقاضا داریم در امر خیر و دستگیری از بیماران نیازمند مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً تنها انجمنی در کشور هستیم که ماهیانه با مشارکت خیرین و جمعی از فرهنگیان ماهیانه مبلغ ۹ میلیون تومان به حساب بیماران واریز می‌کنیم.

مدیر انجمن بیماران کلیوی زرین دشت ضمن تقدیر از حمایتهای مردمی از بیماران کلیوی بیان داشت: امروز توسط وحید صارمی یکی ازجوانان نیک اندیش زرین دشتی هزینه خرید یک دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش سه میلیون تومان به دختر جوان دیالیزی که از ناحیه پا هم دچار مصدومیت است، انجام شد.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد در ۲۷۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.