جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 تير 1401     
آموزش اصول ایمنی و ترافیکی به ۸۰۰ پاکبانان در استان همدان

 

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان می‌گوید نیرو‌های پاکبان شهرداری‌های سراسر استان همدان در دوره‌های ویژه آموزشی، اصول ایمنی و ترافیکی پلیس راهور را فرا می‌گیرند.

آموزش اصول ایمنی و ترافیکی به ۸۰۰ پاکبانان در استان همدانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان ؛ غلامعلی همایی گفت: در راستای آموزش همگانی اصول ایمنی و ترافیکی به جوامعی همچون کودکان در مهدکودک ها، دانش آموزان، رانندگان حمل و نقل عمومی و بانوان فرهنگ‌یار ترافیک، آموزش به پاکبانان نیز در دستور کار پلیس راهور استان همدان قرار گرفته است.

وی افزود: نیرو‌های پاکبان به عنوان عابر همواره در سطح معابر شهر حضور دارند لذا بیش از دیگر افراد در معرض بروز حوادث جرحی و فوتی قرار دارند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تصریح کرد: پنج سال گذشته پنج پاکبانان استان در سوانح رانندگی درون شهری جان خود را از دست داده و ۲۵۰ نفر نیز مصدوم و مجروح شدند.

سرهنگ همایی گفت: بنابراین همه ساله با حضور کارشناسان پلیس راهور و به درخواست و شهرداری، دوره آموزشی ویژه‌ای برای پاکبانان در زمینه نحوه تمیز کردن جدول، گاردریل و نرده‌های وسط جاده برا یحفط ایمنی و سلامتی خود، برگزار می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: قرار است امسال ۸۰۰ پاکبان در این دوره آموزشی شرکت کنند که تاکنون از این تعداد ۲۰۰ نفر با اصول ایمنی و ترافیکی آشنا شده اند.