جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 تير 1401     
۷۰ نفر در سوانح رانندگی جان باختند

 

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان با بیان این که در سال گذشته ۳۳ نفر در حوادث کار در استان فوت کردند، گفت: در دو ماهه ابتدای سال جاری ۷۰ نفر در تصادفات گلستان جان باختند.

حسین زارعی اظهار کرد: سال گذشته ۴۶۵ مورد کارگر اعم از زن و مرد در حوادث کار در گلستا مصدوم شدند و در دو ماه امسال این عدد ۷۵ نفر بوده که به کارشناسی پزشکی قانونی مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان افزود: در سال گذشته ۳۳ مورد فوتی در حوادث کار در گلستان اتفاق افتاده است.

وی در مورد تعداد پرونده قصور پزشکی در گلستان گفت که ارجاع این پرونده ها به نظام پزشکی و پزشکی قانونی است و در سال گذشته تعداد پرونده هایی که به پزشکی قانونی ارجاع داده شده ۱۷۷ مورد بوده که ۴۵ درصد آن منجر به محکومیت شده است.

زارعی ادامه داد: در دو ماهه امسال هزار و ۶۱۴ نفر در حوادث ترافیکی در گلستان مصدوم شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با هزار و ۲۲۵ نفر، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان بیان کرد: در فوتی حوادث ترافیکی هم در سال جاری ۷۰ فوتی داشتیم که در مقایسه با مدت سال قبل با ۵۳ مورد، حدود ۳۲ درصد رشد داشته است.

زارعی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به گلستان ۱۲ میلیارد تومان به پزشکی قانونی اختصاص یافت که چهار میلیارد تومان آن برای ساختمان پزشکی قانونی کردکوی اختصاص یافته و بقیه در گرگان هزینه خواهد شد.