جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 خرداد 1401     
در شورای شهر بررسی شد:
الزام شهرداری تهران به ایجاد درگاه واحد صدور مجوز

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران طرح "الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری" را به تصویب رساندند.

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز لایحه بررسی طرح" الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری" را روی میز بررسی قرار دادند و مهدی اقراریان به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح گفت: در کشور اتفاق خوبی رخ داده که صدور مجوزها در درگاه واحد انجام می‌شود.
 
وی با بیان این که در ارزیابی‌هایمان متوجه شدیم یکی از مسائلی که شهروندان را ناراضی‌ می‌کند پیچیدگی و طولانی بودن فرایند صدور مجوز است، گفت: ما با ایجاد درگاه واحد، شفافیت را نیز افزایش می‌دهیم و به شهرداری سه ماه فرصت می‌دهیم که لایحه‌ای در این خصوص ارائه کنند.
 
 اعضای شورای شهر نهایتا با ارائه پیشنهاداتی مبنی بر تعیین متولی شورای راهبری و ایجاد داشبوردهای مدیریتی در درگاه واحد صدور مجوز  به این طرح با ۲۰ رای موافق رای دادند.
 
در ادامه اعضای شورای شهر لایحه معرفی ۷  نفراز کارکنان رسمی شهرداری تهران، جهت انتصاب  به عنوان قائم مقام ذی حساب را در دستور کار قر ار دادند و میثم مظفر گفت: یکی از شاخص‌ها و ابزارهای شورا برای کنترل بودجه و برنامه، ذی حسابان هستند که بر این اساس شهرداری پیشنهاد داده ۷ نفر به عنوان  ذی حسابان در مناطق ۵ ، ۶،۹ ، ۱۰ شرکت شهر سا لم و غیره انتخاب شوند.
 
اعضای شورای شهر نیز به پیشنهادات شهرداری مبنی بر  انتخاب ۷ کارشناس برای قائم مقامات ذی حساب رأی مثبت ندادند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: