جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 10 ارديبهشت 1401     
بررسی وضعیت پیشرفت ایستگاه‌های باقی مانده از خط ۶ متروی تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، روند پیگیری احداث ایستگاه‌های باقی‌مانده از خط ۶ متروی تهران با قوت ادامه داشته و با انجام بازدیدهای منظم دوره‌ای، میزان پیشرفت عملیات اجرایی ایستگاه‌ها به صورت مداوم رصد می‌شود.

مهندس مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران به همراه مجری خط ۶ و تنی چند از پیمانکاران و مشاوران ایستگاه‌های در حال ساخت این خط، طی بازدید از ایستگاه‌های کارگر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، میدان شهدای هفتم‌تیر، بهار شیراز و سرباز، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی ایستگاه‌ها قرار گرفتند. در نشست پس از پایان این بازدید، مدیر عامل شرکت مترو دستوراتی مبنی بر تسریع روند تکمیل عملیات ساختمانی و نیز خرید و نصب تجهیزات ایستگاه‌های در نوبت افتتاح به دست اندرکاران امر ابلاغ کرد.
 
 گفتنی است طبق وعده مدیریت شهری، در سال ۱۴۰۱ می‌بایست ۷ ایستگاه باقی‌مانده از خطوط ۶ و ۷ به بهره‌برداری برسد که ۴ ایستگاه آن به نام های میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، بوستان لاله و کارگر، مربوط به خط ۶ است. همچنین امسال می‌بایست حفاری بخش توسعه جنوبی خط ۶ به پایان برسد تا ۴ ایستگاه این محدوده نیز به مرور زمان ساخته شده و در اختیار مردم قرار گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: